Stefan_B Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 David Luiz til PSG for £50m? Fyren er knapt nok verdt det halve... Tidenes deal for Chelsea det der. Selve hovedgreia ved å være forsvarsspiller er å være god defensivt. Luiz oppfyller ikke den. Deretter er han grei fremover. Aldri forstått hypen og når Chelsea kjøpte han så mente jeg det samme. Syntes han er på sitt beste på midten slik sett, men syntes heller ikke han er eksepsjonell der. PSG pisser jo ganske så greit på FFP i så fall. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Beviser bare at grunnen til at vi ikke henter de spillerene vi trenger er Wenger, ikke økonomi. Nei. Det er bare en variabel. Dessuten kommer vi til å hente spillere. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Må beklage for at jeg tar det her i United-tråden, men orker ikke å få Chelsea-tråd i mine innlegg. Har ikke Cashley Cole fått noen ny kontrakt? Forventes det at han slippes fra Chelsea i sommer? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Du har jo PL-tråden og Silly season-tråden som alternativer. Men nei, han har ikke fornyet kontrakten, og det ligger an til et klubbytte. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Overraskende, han satte ikke akkurat fyr på PL i Palace. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Forsatt bedre en Zaha (Var forøvrig bedre Zaha det året dere hentet han også). Lenke til kommentar
TeslaCoil Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Mundo Deportivo melder at Barça forhandler med PSG om Marquinhos. Er litt uklart rundt en uttalelse han visstnok skal ha gjort om Paris-klubben. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 http://www.vg.no/sport/premier-league/premier-league-uten-nordmenn-for-foerste-gang-paa-26-aar/a/10124289/ Parr ferdig i CP. Cardiff neste stopp? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 http://www.vg.no/sport/premier-league/premier-league-uten-nordmenn-for-foerste-gang-paa-26-aar/a/10124289/ Parr ferdig i CP. Cardiff neste stopp? Skal ikke se bort i fra det. Skal huske at jeg hørte det fra deg først. Da kommer du på min liste over "mest troverdige ryktespredere". Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Kvalmt, men akkurat det man forventer av Real Madrid egentlig. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Helt sykt! For en 21åring! Viss de henter Suarez i tillegg så blir dette en dyr sommer for deres del Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Skal ikke se bort i fra det. Skal huske at jeg hørte det fra deg først. Da kommer du på min liste over "mest troverdige ryktespredere". Ble faktisk inspirert av tabloidene på den der, de liker jo å legge sammen 2 + 2 i slike sammenhenger (slik som at alle nederlendere/Bayern-spillere skal til United fordi de har en kobling med van Gaal). Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Indykaila? Han er helt på bunnen: Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Vel, skaperen av den tegningen befinner seg også under den sorte linjen Endret 28. mai 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Pogba er verd 500 millioner pund siden de solgte lykketrollet til PSG for 40 Endret 28. mai 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå