Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Ifølge Mirror ja. Kan være noe i det, men ikke den mest troverdige avisen.

Uansett så skjelver jeg ikke så mye av den overgangen. Fyren fyller 29 år i februar. Tror ikke at han kommer til å bli like god som for to år siden.

Pøh.. Falcao er en en av de beste spissene på hode (om ikke den beste).

Scoret blant annet mot Arsenal i Emirates Cup nettopp på hodet og ser fit ut. Gi han en måned eller to så blir målene å hølje inn for han. At han blir eldre har lite å si. Et godt eksempel på det er jo Zlatan som er verdensklasse i en alder av snart 33 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som synes at Zlatan er så forferdelig oppskrytt?? Ja han er veldig god, men definitivt ikke Ballon d'Or-materiale. Mange som klagde på at han ikke ble nominert.

Fyren spiller jo i selveste Ligue 1... To gode lag et det der, ett utenom laget han spiller for. Og Monaco er uansett dårlige defensivt.

Ja, kanskje er han ikke like hurtig eller har like høye work rates som andre spisser, men det han gjør med ballen er ting nesten ingen andre i verden kan. Ikke Messi eller Ronaldo engang.

Kom tilbake når du har sett denne videoen og fortell meg at Zlatan er oppskrytt en gang til, please..

Spol gjerne til 2:03

https://www.youtube.com/watch?v=u3WnwBKBaLk

Endret av Rogue
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Zlatan er oppskrytt.

Topp 10 i verden. Ja. Men laaangt unna Messi og Ronaldo. Ja han har bra teknikk og kan skyte, men aldri i verden om at han hadde gjort det like bra i for eksempel PL mot bedre forsvarsspillere. Bedre markering, beste posisjonering, bedre taklinger, hardere taklinger, mer press osv.

Han gjorde det bra i Barca men ikke like bra som i PSG, men det nytter vel ikke å bruke det som argument ettersom Zlatan blir bedre med alderen. Verdens desidert beste om 10 år...

Lenke til kommentar

Zlatan er jævla god, men fy faen hvor irriterende det er til alle som runker til hvert hælspark, nedtak etc. han tar. Nesten på nivå med Pirlo-runkingen.

Ja, om man ikke liker han kan jeg se for meg at det blir vel mye skryt. Som du sier ved Pirlo under VM. Pirlo sine 2 meter pasninger ble skrytt opp til å være meget gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...