Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Victor Moses på vei til Stoke på lån i følge DiMarzio.

 

Trodde jeg aldri kom til å se dette, men Stoke begynner å få et litt spennende lag. Helt andre typer nå enn for noen få år siden. Bojan og Moses, får vi se Stoke som et kontringslag?

 

Ingen tvil om at Stoke er helt annerledes enn Stoke... :p

 

Stoke har mange gode og spennende spillere. Arnautovic er klasse. De har kjøpt Mame Biram Diouf som er en god avslutter. Veldig bra keeper og solid forsvar. Hughes sitt Stoke er jo totalt annerledes enn Pulis sitt, og kommer nok til å satse mer på å være et raskt og direkte kontringslag enn et hoofballag.

 

Spørsmålet er jo om de klarer seg med den nye spillestilen. Andre lag kommer nok til å utnytte hullene mellom hvert ledd når de har løftet seg ca.10m opp i banen.

Lenke til kommentar

Han fyller 29 i februar og poenget ditt er? RvP er 31. Rooney er 28.

Ikke vanskelig å se at alderen tærer på RvP. Rooney har sett lysere dager.

Falcao er god, men jeg tviler på at han kommer til å regjere stort. Han har gjort det greit i Monaco, men hvem vet om han må bruke tid på å tilpasse seg til den engelske stilen.

Mirror meldte forøvrig også at Cavani er en mulighet. Hvis noen av disse ryktene er realistiske så mener jeg at Cavani vil være den beste signeringen ut av de to. Han får jo heller ikke spille der han er best i PSG pga. Zlatan så det overrasker meg ikke om han ønsker seg bort.

 

Men men, man vet aldri. Kanskje Falcao kan slå an veldig bra og Cavani det motsatte. Jeg blir dog mest fornøyd hvis ingen av de kommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...