Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert.. Verken Arsenal (vil) eller Liverpool (kan) bruker 50-60m pund på han.

Hvorfor kan ikke Liverpool?

Det er jo bare spekulasjoner fra min side, men jeg tror ikke Liverpool har så mye penger å bruke igjen. Jeg tror BR har brukt mesteparten av pengene han hadde til disposisjon siden de har brukt rundt £90m allerede.

Arsenal har pengene som skal til, men der tror jeg at Wenger bruker hue og sier at han ikke er verd det, noe jeg strengt tatt mener at han ikke er.

Lenke til kommentar

Luksussignering og luksussignering. Tror Arsenal trenger en spiss av det kaliberet jeg. Får de det lukter det svidd av det laget.

Ingen av spissene til Arsenal per dags dato er gode nok til å skyte de til gull.

Amen.

Dog kommer Cavani til Arsenal aldri å skje. Ikke bare vil han koste over £40m, men han har også en helt vanvittig lønn i PSG vil jeg tippe. Blir også 28 år gammel like over nyttår, men når det er sagt så ville Cavani i Arsenal vært vanvittig tror jeg, men prislappen blir bare for heftig.

Lenke til kommentar

Vi har forhørt oss om Falcao, men slo det fra oss.

Er ingen som gidder å signere Falcao, han skal ha 10 millioner pund i året, etter skatt.

Er det noen som signerer han til det så kommer de til å være klovnelaget i PL for all evighet.

Ang Liverpool og budsjett, de hadde satt av 50 millioner pund til forsterkninger før salget av Suarez.

Lenke til kommentar

Tror nok ikke Arsenal har råd til Cavani heller, mest pga at de neppe er villig til å bryte lønnsstrukturen sin for han. Slik vi så med Shaw og Chelsea også.

Tar alt Mou sier for god fisk du, dette må vel være 4-5 gangen jeg leser eksakt samme post av deg?

Lenke til kommentar

Tror nok ikke Arsenal har råd til Cavani heller, mest pga at de neppe er villig til å bryte lønnsstrukturen sin for han. Slik vi så med Shaw og Chelsea også.

Tar alt Mou sier for god fisk du, dette må vel være 4-5 gangen jeg leser eksakt samme post av deg?

Hm? Kan ikke huske å ha nevnt det før bortsett i fra kanskje akkurat når det skjedde. Og hva er det som er galt i det jeg sier? Droppet Chelsea Shaw fordi han ikke var god nok? Droppet Chelsea supporteren oss til fordel for United?
Lenke til kommentar

Kanskje Chelsea droppet han fordi Soton krevde for mye penger? Kanskje Shaw fikk bedre lovnader og følte han ville bli mer satser på i Utd? Om han er så Chelsea-supporter, hvorfor skulle han ville gå til United om han virkelig ønsket å spille for favorittklubben som også var interessert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...