Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Everton må fortsatt forsterke seg. Alle topp 4 lag fra i år er også forsterket (minus Liverpool). Everton har vel mistet Delofeuo. Utenom å ha forlenget med Barkley, og signert Barry og nå Lukaku så ser jeg ikke hvordan de skal på liv og død klare å konkurrere mot topp 4.

Vel, de har en av ligaens beste målvakter, ligaens beste venstreback og et solid stopperpar. John Stones tar nye steg hver dag og kommer i mine øyne til å slå igjennom for fullt i år. Coleman som herjet i fjor. En veldig solid midtbane der de har forsterket i form av Besic. Gode kanter i Mirallas og Pienaar og en av ligaens beste målscorere i Lukaku. De har også flere unge og lovende spillere som kommer til å blomstre(Luke Garbutt, Stones og Barkley bl.a.)

 

Det er enda en god stund til å vinduet stenger, så de har god tid til å få bedre bredde. Roberto Marinez er i tillegg en av ligaens mest spennende managere og blant de beste taktikkerne.

 

Jeg sier ikke at de kommer til å klare topp 4, men de ser mye sterkere ut i år enn i fjor og om de unngår skader på nøkkelspillere så kan de absolutt hamle opp med resten.

 

 

Tja, men samtidig, som jeg nevnte tidligere, har også konkurrentene forsterket. Chelsea har hentet Costa, Fabregas og Luis. Arsenal har hentet Debuchy, Sanchez og sikkert flere. United har hentet Herrera og Shaw, samt byttet manager. City er fortsatt knallsterke. Hvem av de 4 skal Everton slå ut av topp 4? I tillegg har vi Liverpool, som kan fort finne på å gjøre det meget bra og like så godt være foran Everton.

 

Everton skal overprestere før de er innenfor topp 4. Det blir vanskelig, for de skal vel også ut i Europa(?) og stallen deres er ikke akkurat sterk nok til å ta begge deler.

Selvfølgelig vanskelig å vite, men Lukaku er ikke spilleren som gjør at Everton blir en topp 4 kandidat. Da må de få inn en kanon på midten imo.

Lenke til kommentar

 

Kostet ikke Suarez £15m? Eller brukte de mer enn £50m for Caroll og Suarez?

 

Luis Suarez - £19M + £3,8M etter diverse kriterier.

 

 

Ah, men inflasjon har sikkert noe med det å gjøre, samt Lukaku har allerede to sesonger i PL. Usikker på om han teller som homegrown?

Lenke til kommentar

"Hatem Ben Arfa’s representative, Michael Ouazine, has expressed his disappointment at seeing his client frozen out at Newcastle. The Frenchman is being forced to train with the reserves and continues to be linked with a summer move away from St James’ Park. Ouazine told SoFoot.com:"

 

Hva er greia med Ben Arfa..? Hørte en tid tilbake at han hadde lagt på seg, er det derfor han må trene med reservelaget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...