Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at Southampton har mistet mange gode, men de har penger nok til å hente mange gode spillere. Noen av de jeg ville vurdert:

 

Jordan Rhodes: Som en erstatter for Lambert eller Rodriguez, og det gjør vondt for meg å foreslå han fordi jeg er Roverssupporter, men er ingen tvil om at han er god nok for Premier League.

 

Will Hughes: Som erstatter for Lallana eller Schneiderlin, akkurat skrevet ny kontrakt med Derby så prisen kan bli litt høy, men de har absolutt penger til han visst de vil.

 

Sam Byram eller Chris Solly: Begge har visst at de holder mer enn godt nok nivå i Championship, spørsmål om tid før de drar til Premier League, konkurranse til Clyne!

 

Chris Smalling: Er ikke ønsket lengre på Old Trafford(?), kan nå sitt potensiale med fast spilletid i Southampton. Erstatter for Lovren!

 

Ryan Bertrand: En spiller som aldri har fått visst sitt fulle potensiale, pga Ashley Cole og nå som Filipe Luis har kommet til Chelsea er han nok en gang nr. 2 i køen.

Tror nok Southampton henter på en høyere hylle enn Championship. De holder blant annet på å signere Taïder(midtbane) fra Inter på lån for hele sesongen.

 

Edit: Di Marzio melder nå at Southampton(og WBA) har bydd på Biabiany. Ting skjer på St.Marys heldigvis!

Endret av cfthompson
Lenke til kommentar
Tror nok Southampton henter på en høyere hylle enn Championship. De holder blant annet på å signere Taïder(midtbane) fra Inter på lån for hele sesongen.

 

Edit: Di Marzio melder nå at Southampton(og WBA) har bydd på Biabiany. Ting skjer på St.Marys heldigvis!

 

 

Biabiany er sykt rask. Håper han kommer til PL :D

Lenke til kommentar
Tror nok Southampton henter på en høyere hylle enn Championship. De holder blant annet på å signere Taïder(midtbane) fra Inter på lån for hele sesongen.

 

Edit: Di Marzio melder nå at Southampton(og WBA) har bydd på Biabiany. Ting skjer på St.Marys heldigvis!

 

 

Det får jeg jammen meg håpe, hvis ikke må de spille i PL med U-16 laget sitt. :p

Lenke til kommentar

 

Oi dæven. Ja, da ble Everton plutselig en outsider til topp 4 igjen. Hadde egentlig avskrevet de, men Lukaku er et beist. Ødela oss jo totalt på egenhånd på Goodison

Det var en helsvart dag det... Everton kan og bør utfordre topp-4. Spennende å se hvem som tar topp 4 plasseringene da alle topp 7 ser bedre ut(minus Liverpool muligens) enn i fjor.

Lenke til kommentar

Everton må fortsatt forsterke seg. Alle topp 4 lag fra i år er også forsterket (minus Liverpool). Everton har vel mistet Delofeuo. Utenom å ha forlenget med Barkley, og signert Barry og nå Lukaku så ser jeg ikke hvordan de skal på liv og død klare å konkurrere mot topp 4.

Lenke til kommentar

Everton må fortsatt forsterke seg. Alle topp 4 lag fra i år er også forsterket (minus Liverpool). Everton har vel mistet Delofeuo. Utenom å ha forlenget med Barkley, og signert Barry og nå Lukaku så ser jeg ikke hvordan de skal på liv og død klare å konkurrere mot topp 4.

Vel, de har en av ligaens beste målvakter, ligaens beste venstreback og et solid stopperpar. John Stones tar nye steg hver dag og kommer i mine øyne til å slå igjennom for fullt i år. Coleman som herjet i fjor. En veldig solid midtbane der de har forsterket i form av Besic. Gode kanter i Mirallas og Pienaar og en av ligaens beste målscorere i Lukaku. De har også flere unge og lovende spillere som kommer til å blomstre(Luke Garbutt, Stones og Barkley bl.a.)

 

Det er enda en god stund til å vinduet stenger, så de har god tid til å få bedre bredde. Roberto Marinez er i tillegg en av ligaens mest spennende managere og blant de beste taktikkerne.

 

Jeg sier ikke at de kommer til å klare topp 4, men de ser mye sterkere ut i år enn i fjor og om de unngår skader på nøkkelspillere så kan de absolutt hamle opp med resten.

Lenke til kommentar

Uenig i at Liverpool er blitt svekket. Ja, de har mistet en god spiller, men de har erstattet ham med mange gode spillere som nok tilsammen til klare å putte de 30 målene til Suarez.

 

Leste en artikkel tidligere i sommer som omhandlet Pool med og uten Suarez. Forskjellen var 6 poeng ila en sesong. Kan de nye utligne de forskjellen? Skal jo ikke se bort i fra det.

Lenke til kommentar

Uenig i at Liverpool er blitt svekket. Ja, de har mistet en god spiller, men de har erstattet ham med mange gode spillere som nok tilsammen til klare å putte de 30 målene til Suarez.

 

Leste en artikkel tidligere i sommer som omhandlet Pool med og uten Suarez. Forskjellen var 6 poeng ila en sesong. Kan de nye utligne de forskjellen? Skal jo ikke se bort i fra det.

 

Enig i dette. Selv om Suarez blir et tap, så kommer alle kjøpene til Liverpool til å forsterke laget. Ekstra back-up på flere områder og laget kan bli mer samspilt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...