Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Penger er vel ikke problemet til Southampton akkurat, men en helt ny 11er vil bli vanskelig å gjøre det bra med. Tror nok fansen er litt urolig og negativ til det som skjer, jeg ville vært det i alle fall. Hvis de klarer å følge opp plasseringen fra i år vil jeg bli mektig imponert.

Lenke til kommentar

Spennende. Blir interessant å se hva som lekker ut de nærmeste dagene. Kan jo forstå at han blir forbanna hvis han ble nektet en overgang. De har solgt hele laget sitt og vil ikke være i nærheten av 8.plass i år. De oser ikke akkurat ambisjoner for tiden

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Kan de virkelig nekte en overgang? Hvis Tottenham hadde bydd f.eks. £60m for han så kunne de jo ikke bare takket nei? Eller?

Er det fordi Tottenham har lagt inn et for lavt bud?

 

Hvorfor skulle de ikke kunne det? Han er under kontrakt, så Southampton bestemmer jo helt selv om de vil selge eller ikke.

Lenke til kommentar

 

Hva sikter han til?

 

 

Southampton nekter å selge han, noe jeg skjønner godt. Nå har de nesten ikke spillere igjen!

 

 

 

Kan de virkelig nekte en overgang? Hvis Tottenham hadde bydd f.eks. £60m for han så kunne de jo ikke bare takket nei? Eller?

Er det fordi Tottenham har lagt inn et for lavt bud?

 

Hvorfor skulle de ikke kunne det? Han er under kontrakt, så Southampton bestemmer jo helt selv om de vil selge eller ikke.

 

 

Det stemmer det, men om en spiller får et overpriset bud på seg så er det jo jævlig vanskelig å si nei. Og spillere kan jo gå i streik og alt mulig shit. Dette skaper problemer.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at Southampton har mistet mange gode, men de har penger nok til å hente mange gode spillere. Noen av de jeg ville vurdert:

 

Jordan Rhodes: Som en erstatter for Lambert eller Rodriguez, og det gjør vondt for meg å foreslå han fordi jeg er Roverssupporter, men er ingen tvil om at han er god nok for Premier League.

 

Will Hughes: Som erstatter for Lallana eller Schneiderlin, akkurat skrevet ny kontrakt med Derby så prisen kan bli litt høy, men de har absolutt penger til han visst de vil.

 

Sam Byram eller Chris Solly: Begge har visst at de holder mer enn godt nok nivå i Championship, spørsmål om tid før de drar til Premier League, konkurranse til Clyne!

 

Chris Smalling: Er ikke ønsket lengre på Old Trafford(?), kan nå sitt potensiale med fast spilletid i Southampton. Erstatter for Lovren!

 

Ryan Bertrand: En spiller som aldri har fått visst sitt fulle potensiale, pga Ashley Cole og nå som Filipe Luis har kommet til Chelsea er han nok en gang nr. 2 i køen.

Lenke til kommentar

Chris Smalling: Er ikke ønsket lengre på Old Trafford(?)

 

Hvor i all verden kommer den informasjonen fra? Måtte jo være hvis vi hentet 2 eller kanskje 3 nye midtstoppere. Har jo vært veldig god i Pre Season, og fikk jo til og med låne kapteinsbindet en liten halvtime i forrige kamp, og Louis van Gaal nevnte at at kanskje fikk kapteinsbindet i nattens kamp også. Ikke at det betyr noe, siden han gir det til en av de spillerne som skal spille 90 minutter...

 

Cleverley skulle spille 90 minutter og fikk kapteinsbindet, men han holdt ikke hele kampen, og han fikk ikke vist seg skikkelig frem. Kanskje Southampton kan kjøpe Cleverley? :p

Endret av JohnRichard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...