Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

Enig med Emils. Mourinho solgte Chelseas beste spiller over to sesonger til en PL-rival fordi han ikke passet inn i hans system. Mourinho gjør det som er best for Chelsea og han selv. Ikke det som er verst for Arsenal. Da hadde han kjøpt Sanchez også ;)

Men så ville han ikke låne ut Ba til en rival senere i sesongen mener jeg å huske.

JM liker å ha 3 spisser i klubben. Derfor lånte han ikke ut Ba. Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig synd. Lurer på om vi henter en "ny" Büttner. En billig venstreback som akkurat er god nok til å pushe Shaw. Å hente inn en ny "erfaren og etablert" venstreback blir nesten litt tullete også, med tanke på at ingen vil være like erfaren som Evra.

 

Håper faktisk på Ricardo Rodriguez. Ja, kanskje litt dumt å hente inn to store talenter samtidig i samme posisjon, men Marcelo og Coentrao har da virkelig pushet hverandre til å bli to av verdens beste venstrebacker. Så lenge prisen på Rodriguez holder seg i £15 mill området, så mener jeg det ville vært et bra kjøp :)

Lenke til kommentar

Noen som er helt ok og billig. Gjerne litt opp i årene og har erfaring fra PL, selv om det kan være vanskelig.

 

Vi må ikke bruke mye penger på en ny back, men heller kjøpe en spiller som kanskje kan bekle den hvis det blir nødvendig (ving back, eller ala Valencia)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor jeg har det fra, men mener å ha lest at evra ville bort, og hadde spurt om det var greit fordi han ville være førstevalg på backplassen. Da siden Shaw kommer. Jeg forstår ham isåfall godt, og ønsker han lykke til videre. Han har vert god for oss i en "lang og tro tjeneste"

Lenke til kommentar

:huh:

 

Fungerer som en fallskjerm for de klubbene med enorme inntekter ettersom reglene gir de muligheter til å bruke et lass med penger. Gjør at de klubbene som er toppklubber vil forbli toppklubber og de som er midttabell-farere forblir midttabell-farere. De klubbene som har de største inntektene står igjen som vinnerne av FFP uansett. Det minner om et enkelt sosiologisk prinsipp at jo flere goder man har, desto flere goder får man.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...