PrettyBoy Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Enig med Emils. Mourinho solgte Chelseas beste spiller over to sesonger til en PL-rival fordi han ikke passet inn i hans system. Mourinho gjør det som er best for Chelsea og han selv. Ikke det som er verst for Arsenal. Da hadde han kjøpt Sanchez også Men så ville han ikke låne ut Ba til en rival senere i sesongen mener jeg å huske. JM liker å ha 3 spisser i klubben. Derfor lånte han ikke ut Ba. Endret 13. juli 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 https://twitter.com/ManUtdUpdates_/status/488380720813850625 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 CNN meldte vel om "75% klar for United" tidligere i dag. Ser lyst ut. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Vi må huske på at det er søndag i dag. Dagen hvor man egentlig skal holde seg helt vekke fra ryktebørsen Ikke at det er noe lett. Allikevel så kommer vel ikke de troverdige avisene med pisspreik denne dagen heller (BBC f.eks.). Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Håper så gjerne det er sant. Evra har bekreftet avtale for juventus på epost ryktes det forresten. Endret 13. juli 2014 av Lyspaere Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Utrolig synd. Lurer på om vi henter en "ny" Büttner. En billig venstreback som akkurat er god nok til å pushe Shaw. Å hente inn en ny "erfaren og etablert" venstreback blir nesten litt tullete også, med tanke på at ingen vil være like erfaren som Evra. Håper faktisk på Ricardo Rodriguez. Ja, kanskje litt dumt å hente inn to store talenter samtidig i samme posisjon, men Marcelo og Coentrao har da virkelig pushet hverandre til å bli to av verdens beste venstrebacker. Så lenge prisen på Rodriguez holder seg i £15 mill området, så mener jeg det ville vært et bra kjøp Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Synes ikke det er vits å bruke så mye på nok en venstre back. 500 millioner på venstre backer i ett vindu? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Synes ikke det er vits å bruke så mye på nok en venstre back. 500 millioner på venstre backer i ett vindu? Forstår jo at det er mye. Men hvem skal vi gå for? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Noen som er helt ok og billig. Gjerne litt opp i årene og har erfaring fra PL, selv om det kan være vanskelig. Vi må ikke bruke mye penger på en ny back, men heller kjøpe en spiller som kanskje kan bekle den hvis det blir nødvendig (ving back, eller ala Valencia) Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Noen som er helt ok og billig. Gjerne litt opp i årene og har erfaring fra PL, selv om det kan være vanskelig. Evra. Ingen grunn til å selge dersom han ikke vil dra. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Helt enig og jeg ønsker at han skal bli hos oss. Tror det er litt opp til han selv, men for alt jeg vet har LVG sakt at han må bort (tror ikke det da..) Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg vet ikke hvor jeg har det fra, men mener å ha lest at evra ville bort, og hadde spurt om det var greit fordi han ville være førstevalg på backplassen. Da siden Shaw kommer. Jeg forstår ham isåfall godt, og ønsker han lykke til videre. Han har vert god for oss i en "lang og tro tjeneste" Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Tror heller at Evra har gitt beskjed om at han vil videre nå som Shaw er blitt kjøpt og skal satses på. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Tror heller at Evra har gitt beskjed om at han vil videre nå som Shaw er blitt kjøpt og skal satses på. Det var det jeg mente Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Vidal til United skjer jo faktisk... Gazzetta dello Sport sier at Man Utd og Juventus har fått i stand en avtale for 44m€ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Vidal til United skjer jo faktisk... Gazzetta dello Sport sier at Man Utd og Juventus har fått i stand en avtale for 44m€ Mange sier at Conte stilte et ultimatum om at han forlot jobben hvis Vidal forsvant, nå har han gått av. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Forsvinner Evra henter dere helt klart Blind også. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Money talks. Dette som suger med FFP Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Fungerer som en fallskjerm for de klubbene med enorme inntekter ettersom reglene gir de muligheter til å bruke et lass med penger. Gjør at de klubbene som er toppklubber vil forbli toppklubber og de som er midttabell-farere forblir midttabell-farere. De klubbene som har de største inntektene står igjen som vinnerne av FFP uansett. Det minner om et enkelt sosiologisk prinsipp at jo flere goder man har, desto flere goder får man. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå