Jotun Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Signerte han nettopp kontrakt med Bayern?Bild sier så og de er vel kanskje de mest troverdige av alle der ute.For at Bayern skulle få kroner? For hvis ikke hadde han vel gått gratis? Blir jo sagt på FIFA 14 før oppdateringer at han er uten kontrakt neste sesong eller noe..... Mye greier.... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Kontrakten hans ville gått ut neste sommer og han ønsket ikke å fornye. Det er klart at de måtte selge for å få penger, men det var billig spør du meg. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Kroos slår meg ikke som typen som ville gått gratis, og jeg tror ikke han stikker fra Tyskland pga uenigheter med klubben, men nye sportslige utfordringer. Ren gjetning uten rot i noe annet enn magefølelse, men han virker som en fin fyr. Dessuten er det sikkert jævlig kult for en offensiv midtbanespiller å leke med Ronaldo, Bale og Benzema hver dag. To mill i uka er heller ikke helt feil når du er 24 år gammel. Tviler på at han kommer til å gå ned i lønn de neste 6-8 åra, så nå er han jo set for life. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Kontrakten hans ville gått ut neste sommer og han ønsket ikke å fornye. Det er klart at de måtte selge for å få penger, men det var billig spør du meg.Riktig. Så da har han jo åpenbart ikke signert ny kontrakt nettopp. Tviler på at han kommer til å gå ned i lønn de neste 6-8 åra, så nå er han jo set for life. Det var han før denne overgangen også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Kroos slår meg ikke som typen som ville gått gratis, og jeg tror ikke han stikker fra Tyskland pga uenigheter med klubben, men nye sportslige utfordringer. Ren gjetning uten rot i noe annet enn magefølelse, men han virker som en fin fyr. Dessuten er det sikkert jævlig kult for en offensiv midtbanespiller å leke med Ronaldo, Bale og Benzema hver dag. To mill i uka er heller ikke helt feil når du er 24 år gammel. Tviler på at han kommer til å gå ned i lønn de neste 6-8 åra, så nå er han jo set for life. Alle fotballspillere som holder et visst nivå er set for life. Jeg mener, selv middelmådige unge talenter i PL tjener på en uke samme som en vanlig arbeider tjener på 1 år. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Det er også utrolig hva de greier å blåse på dritt... =) Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Barry har signert for Everton, 3 års kontrakt. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 https://twitter.com/TransferSources/status/486950149114327040 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Han vil koste klubben dyrt! Han tjener 1.5m i uka i Real Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Han vil koste klubben dyrt! Han tjener 1.5m i uka i Real Nei, han er på 70k ish og krever 140-150k for å komme. Dette i pund altså Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Åhå, bare jeg som ikke leste skikkelig altså! Tjaa, da finnes det jo håp. Alle vil ha 2m i uka, men godtar som regel mindre enn det. Kan tenkte meg at han vil ha det samme som Ozil hvertfall. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Ja, Ozil er på 140k-160k avhengig av hvilken kilde man har. Altså, om han skulle komme tenker jeg han ender på rundt 120k. Må jo begynne med forhandlingene et sted Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Da har Mario Mandžukić signert en 4 årskontrakt med Atletico Madrid. Done deal. Kilde Endret 10. juli 2014 av Adrax Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Snakk om å oppgradere spiss posisjon a! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Enner Valencia linkes sterkt til West Ham for £12 millioner etter et godt VM. West Ham skal ha scoutet han i 6 måneder allerede. Han ville blitt klubbens femte signering etter å ha hentet Zarate (Gratis), Kouyate (£8 mill), Cresswell (£4 mill) og Poyet (Gratis). Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Enda en spiss? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Pogba er visstnok i London. Usikker på grunnen, men han er vel typen som drar til London på ferie når han har vært linket til Chelsea også kun for å fyre opp bålet. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Tror han var på shoppingtur, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå