Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En dårlig sesong ja, men det er ingenting i forhold til å miste Fergie.

Kanskje, men van Gaal viser gode trakter med et egentlig middelmådig Nederland. Minner om hvordan Ferguson fikk så mye ut av spillerne, og vant kampene selv på dårlige dager. Tar han det med til United, noe han sannsynligvis gjør, så minskes tapet av Fergie, selv om ingen trolig vil kunne erstatte han på alle områder.

 

Dessuten har nok de fleste, store spillere hørt positive ting om van Gaal, og at han er en av verdens beste trenere. De som ser på seg selv som større enn klubbene vil nok ikke være interessert i å få van Gaal som sjef, men disse spillerne vil vi heller ikke ha til United.

 

Man kan vel også si at van Gaal har et langt større og bedre internasjonalt rykte på seg enn det Rodgers har, selv om Rodgers har gjort utrolige ting med Liverpool. Nesten så jeg vil si at United er mer attraktive enn Liverpool, selv uten CL-spill. Slik er det bare. En dårlig sesong, med eller uten Fergie, ødelegger ikke en klubb som har vunnet alt de siste 20+ årene. Særlig ikke når det var en middelmådig trener som tok over, for å så bli erstattet av en topp trener igjen året etter :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit at du mener det, men han har fått resultatene han vil ha. Han gjør det BESTE ut av troppen. Folk spådde Nederland ut av VM etter de to første kampene pga. troppen ikke var god nok. Jeg hadde heller ikke tro på laget, men de har levert i form av resultater.

 

Van Gaal bryr seg ikke om kritikken han får. Han gjør det han mener er best, og foreløpig har han gjort riktig. Jeg tror ikke på vidunderfotball fra United hver eneste kamp neste år, men jeg tror van Gaal kan fikse resultater, selv på dager hvor alt ser ut til å feile.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Støtter G27 her. Han tar ut det beste han kan av spillerne sine. Nesten alle lagene som er igjen i kvartfinalen i VM har et bedre lag på papiret, så jeg syns han gjør en god jobb. Vi blir neppe noe Chelsea med Van Gaal ved roret, men det vet ingen av oss egentlig. Vi må vente å se hvordan han ønsker at Manchester United skal spille.

Lenke til kommentar

Gaal har omtrent ødelagt spillestilen til Nederland.

 

Med Strootman skadet så må man legge om litt når de ikke akkurat har en topp i ypperste verdensklasse. I 8-dels gikk også De Jong ut tidlig med skade. Sånt påvirker selvfølgelig måten man kan spille på.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Leste fra nordøst at om dere henter Debuchy, så ser vi på Aurier som eventuelt erstatter. Skulle tro det bare fantes to høyrebacker å velge mellom.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Leste fra nordøst at om dere henter Debuchy, så ser vi på Aurier som eventuelt erstatter. Skulle tro det bare fantes to høyrebacker å velge mellom.

Begge klubbers managere har vel en stor kjærlighet for Fransk(vet at Aurier ikke er Fransk, men spiller jo der) blod, så forundrer meg ikke om det er sånn det ender.

Endret av TheGooner
Lenke til kommentar

Nei, dere tror at med engang noen tror på en annen klubb enn Liverpool så må det nødvendig være noe negativt. Jeg tror bare Alexis vil passe Arsenal-stilen bedre og dermed lykkes bedre. Han vil heller ikke være stjernespilleren, da Ozil har den rollen. Han vil sikkert gå inn som en kant og få en bedre rolle der enn i Liverpool.

TL;DR: Arsenal spiller mer likt Barcelona enn Liverpool gjør.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...