Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det er vanskelig å hente spillere gratis. I alle fall om man har som mål å vinne titler og kjempe i toppen internasjonalt.

 

Men om alle ryktene stemmer så henter vi Fabregas (£27m), Costa (£32m) og Luis (£19m) til £78m. Som ikke er så altfor galt. I tillegg så må vi trekke fra £47m for salget av Luiz som gjør at vi har brukt £31m.

 

Man må også nevne at i FFP sammenheng så deles summen på kontraktstiden, så jeg antar at Febregas, Costa og Luis alle vil ha 5 års kontrakter. Som gjør at disse vil skrives som £15.6m+lønn per år i 5 år (I tillegg som deles summen enda mer om de forlenger kontrakten). Så det er ikke så ille. I tillegg forsvinner Lampard, Cole, Eto'o og Luiz. Jeg vil tro at disse ikke er de eneste som drar.

 

Så om tilfellet kan faktisk Chelsea stille med dette laget neste år:

TC

Azpi - JT - Cahill - Luis

Oscar - Matic - Fabregas

Willian(Schurrle) - Costa - Hazard

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke helt overbevist om at de vil trekke noe særlig (store) spillere til United, selv med ny manager.

Ingen kommer noensinne til å bli en ny Fergie, og United kommer aldri til å bli så dominant igjen som de var før, det er jeg 100% sikker på.

 

En stor klubb kommer de alltid til å være, og trofeer vil de nok vinne.

Men så er spørsmålet, i en verden hvor penger stort sett er hva som betyr noe for etablerte spillere, hvorfor skal de velge United?.

 

De er ikke de som gir høyest lønn.

De er ikke i en liga de kan dominere år inn og år ut.

Klimaet i England er ikke det beste.

Manchester er ikke akkurat et urbant mekka.

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Enig i mye av det du skriver der! I tillegg kan man også nevne at van Gaal er en kontroversiell manager. Han liker vel ikke de typiske sjefene (Som blant annet Zlatan) og han er vel tro til sin stil. Som igjen kan gjøre spillere usikre på om United tilbyr dem nok med tanke på spilletid og utvikling.

Lenke til kommentar

Er ikke helt overbevist om at de vil trekke noe særlig (store) spillere til United, selv med ny manager.

Ingen kommer noensinne til å bli en ny Fergie, og United kommer aldri til å bli så dominant igjen som de var før, det er jeg 100% sikker på.

 

En stor klubb kommer de alltid til å være, og trofeer vil de nok vinne.

Men så er spørsmålet, i en verden hvor penger stort sett er hva som betyr noe for etablerte spillere, hvorfor skal de velge United?.

 

De er ikke de som gir høyest lønn.

De er ikke i en liga de kan dominere år inn og år ut.

Klimaet i England er ikke det beste.

Manchester er ikke akkurat et urbant mekka.

 

 

Enig i mye av det du skriver der! I tillegg kan man også nevne at van Gaal er en kontroversiell manager. Han liker vel ikke de typiske sjefene (Som blant annet Zlatan) og han er vel tro til sin stil. Som igjen kan gjøre spillere usikre på om United tilbyr dem nok med tanke på spilletid og utvikling.

 

 

Hehehe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er ikke helt overbevist om at de vil trekke noe særlig (store) spillere til United, selv med ny manager.

Ingen kommer noensinne til å bli en ny Fergie, og United kommer aldri til å bli så dominant igjen som de var før, det er jeg 100% sikker på.

 

En stor klubb kommer de alltid til å være, og trofeer vil de nok vinne.

Men så er spørsmålet, i en verden hvor penger stort sett er hva som betyr noe for etablerte spillere, hvorfor skal de velge United?.

 

De er ikke de som gir høyest lønn.

De er ikke i en liga de kan dominere år inn og år ut.

Klimaet i England er ikke det beste.

Manchester er ikke akkurat et urbant mekka.

Alt du skriver her kan man si om Liverpool også. Det eneste positive, for meg og andre United fans, er jo at Manchester United er verd en 3 ganger mer enn Liverpool og er mer rustet til å hamle opp med lønninger til spillere enn Liverpool. Manchester United er nok et mekka for spillere, bare se hvor mye vi betaler for middelmådighet (Fellaini, Young, Nani, Anderson, Cleverley...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...