Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

https://twitter.com/MessiMinutes/status/854670714112286721

 

(Synes det høres noe merkelig ut, og kommer i forbindelse med rykter rundt Inter. Men Di Marizio pleier å være svært pålitelig - var blant annet først ute med å melde både Pogba og Zlatan sommeren som var)

Det virker jo helt meningsløst. Hvor og hvorfor skal han dra? Ikke mange bedre klubber i verden som evt er interessert. CL neste år og favoritter til PL tittelen. Merkelig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Når har en spiller verdt 60 mill ++ blitt sendt gratis til en annen rival gratis...? Bare tøv på deg Benbjo.

 

Enten blir det ny kontrakt i Arsenal eller så går han dette vinduet.

 

Fra meg? Det er Wenger som insisterer på at Alexis kommer til å bli. Ikke legg ord i munnen på meg.

 

Jeg er også overbevist om at han blir solgt dersom han ikke signerer ny kontrakt. 

Lenke til kommentar

I tillegg til Joe Hart så melder ITK miljøet rundt West Ham at Chicharito (£13 mill RC) og Arnautovic(£20+ mill) snart skal være klare også. Fortsetter med "proven PL players" etter "braksuksessen" med Fonte og Snodgrass i Januar. Liker de nye signeringene litt bedre da, men er ikke veldig fan av signeringer av spillere som nærmer seg 30 som ikke er gode nok for topp 6.

 

Chicharito er forsåvidt akkurat det vi trenger og for den release clausen så er det et naturlig valg. Var mer interessert i Iheanacho-ryktene fra starten av vinduet.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...