Dapper Chap Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 For seint. Kammizez var desverre raskere. Neste gang må du være mer skjerpet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Mr. BS, du hadde gjort det jævla mye lettere for deg selv om du ikke var så jævla bastant i uttalelsene dine, noe jeg har nevnt til deg før. Du sier ikke at du tror ting, du sier at det er sånn, basta bom, fakta. Og kaller gjerne de som tror eller nevner noe annet som idioter. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Emils. Skrevet 12. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Jeg gir dere IDK Mr. BS: Endret 12. juni 2014 av Emils. 15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Man høster hva man sår. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Mr. BS, du hadde gjort det jævla mye lettere for deg selv om du ikke var så jævla bastant i uttalelsene dine, noe jeg har nevnt til deg før. Du sier ikke at du tror ting, du sier at det er sånn, basta bom, fakta. Og kaller gjerne de som tror eller nevner noe annet som idioter. Lettere for meg selv? Det er bare morsomt hvor besatt folk er på å vise at jeg tok feil, så det gjør det ikke noe vanskelig. Jeg vet godt fra før at jeg tok feil og har inrømmet at jeg misberegnet hvor klyse Cesc var. Jeg kalte aldri Benbjo for idiot fordi han mente at Cesc skulle gå til Chelsea. Jeg kalte han dum fordi han gratulerte Chelsea med signeringen som om den var offisiell på bakgrunn av et rykte fra Marca. Det var idiotisk, og det er det fremdeles. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Det er greit å ta feil, men du trenger ikke være så vemmelig og anklage andre for "mord" bare fordi de mener noe annet og at de tror på kilde x og y. Helt hinsides vanvidd det du har skrevet om fabregas ryktene, jeg kan ikke fatte å begripe at du kan forsvare slik oppførsel. 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Ja, det er virkelig helt absurd. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Bra signering....... For Sagnas lommebok. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Hvor lang tid tar det før dama til Sagna poserer i den lyseblå drakten? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg kan garantere deg 110% at han IKKE kommer til å spille for Chelsea i hele hans karriere. Slutt å spill dummere enn du her. Han er ikke nært å signere enn dritt. Vi har "first refusal" klausul i kontrakten hans. Han var jo veldig nære å signere for United i fjor også. Hva skjedde med det? Trust me, Chelsea drakt er det siste han noen gang kommer til å dra på seg. Haahahaha. Største lollen jeg har hatt siden Raste frekventerte fotballforumet her. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 Sagna bekreftet til City. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Jaja, han ga oss hans beste år i motsetning til Cesc og ble igjen her når vi trengte han. Har mye mer respekt for han, men liker ikke at han går til City. Håper han trives på benken. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Kanskje Pellegrini tenker på å bruke han som midtstopper sammen med Kompany. Demichels er vel ferdig i klubben? Lescott på vei ut. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Snart begynner sikkert Zabaleta å whine, så forsvinner han(Zaba). Endret 13. juni 2014 av TheGooner Lenke til kommentar
Everket Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Man kan jo aldri vite, men zabaleta er vel ikke akkurat typen til å gråte i media. Med så mange kamper er det jo klart at man trenger dekning\rullering til zabaleta. Richards er jo alltid skadet. Forstår ikke helt oppstyret rundt den overgangen med tanke på benken. Endret 13. juni 2014 av Everket Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 50 millioner pund så kan vi snakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå