Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Antar at de ikke forventet at noen av de budene kom til å bli akseptert. Men nå som Defoe får nyss om at "Sunderland har avslått et bud fra West Ham" kan det være han setter litt press på å bli solgt dersom han ønsker seg litt hjem. Går litt rykter om det. Da er det jo ikke umulig at de godtar et litt hevet bud.

 

Snodgrass er mer rart. Både fordi det er alt for lavt for Hull å godta, men også fordi jeg ikke skjønner helt hva vi skal med en 30 år gammel kant/OMS med god frisparkfot... Trodde vi hadde en på et litt høyere nivå allerede som det ikke var noen planer om å selge.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antar at de ikke forventet at noen av de budene kom til å bli akseptert. Men nå som Defoe får nyss om at "Sunderland har avslått et bud fra West Ham" kan det være han setter litt press på å bli solgt dersom han ønsker seg litt hjem. Går litt rykter om det. Da er det jo ikke umulig at de godtar et litt hevet bud.

 

Snodgrass er mer rart. Både fordi det er alt for lavt for Hull å godta, men også fordi jeg ikke skjønner helt hva vi skal med en 30 år gammel kant/OMS med god frisparkfot... Trodde vi hadde en på et litt høyere nivå allerede som det ikke var noen planer om å selge.

Kanskje Payet er på vei bort :o

Lenke til kommentar

Dere som mener det er galt av Payet å gjøre det slik, hva er forskjellen her sammenlignet med andre store navn som har signert for klubbene dere holder med? Er det en aldersgrense for når en fotballspiller får lov til å ha ambisjoner?

 

West Ham er et lag med ambisjoner om topp-4 (hvis man skal tro styre og fans), når laget er så fjernt fra det, hva er egentlig galt med at man vil jobbe et annet sted? Dette skjer jo hele tiden.

 

Si meg laget du holder med og jeg skal gi deg minst et eksempel på en lignende situasjon som involverer din klubb. (Retorisk spml, trenger ikke svare).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i at det er lov å ha ambisjoner. Derimot er dette noe fotballspillere burde ha også før de signerer nye lukrative langtidskontrakter. Hva har de ellers agenter for?

 

Man kan ikke signere en rå kontrakt med 120k pund i uken, for så å nekte å utføre arbeidet man har signert i kontrakten. Han kunne krevd å få en klausul eller to i kontrakten:

 

1) Utkjøpsklausul på en sum spiller og klubb begge syns er ok.

2) Klausul om å få forlate klubben hvis en stor klubb i utlandet tar kontakt.

 

Nei jeg har ingen sympati. Suck it up og stå for handlingene dine. Det må nemlig vi andre også.

Lenke til kommentar

Skjønner godt at Payet ønsker seg bort, men synes det er feil å nekte å spille for å presse fram en overgang, spesielt med tanke på at han nettopp signerte en ny kontrakt og hvor mye support han har fått i sitt halvannet år her.

 

Men nå har jo Payet en historie med å presse fram overganger da, så det er jo egentlig ikke så overraskende. Er dessverre enda en skuffelse i en veldig skuffende sesong så langt. Gjør kampen mot Big Sam imorgen enda viktigere.

Lenke til kommentar

 

Kvalmt av spillere som gjør sånt. Han kunne faktisk venta til sommeren, og ikke minst prestert bedre selv.

Hvordan skal han prestere bedre enn å skape flest sjanser i premier league (med stor margin) og løpe mest i premier league?

 

https://twitter.com/Chris_Cutmore/status/819520823753134080

 

https://twitter.com/nicholasgodden/status/819515168728170496

Spennende statistikk. Interessant at Özil såvidt er bedre enn Snoddgrass og Barkley.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...