Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor det ble flyttet over hit. Mye av dette er ikke rykter og var helt riktig plassert i den andre tråden.

 

Nå blir det tull og OT når vi skal diskutere overgangene i denne tråden, men det får da virkelig være flytters problem det.

 

Jeg tror nemlig at Sissoko kan bli riktig så god. Han tilfører mye hurtighet sentralt og hvis han blir brukt riktig kan han være en pest og en plage for alle. Har hatt lyst på han til Man Utd i mange år. £30 er litt høyt og der rir Newcastle på EM-bølgen, men det fins verre kjøp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg som pokker til det starter opp igjen nå. Blir gøy med Henriksen for Hull, så lenge han får spille da. Det er jo ikke sikkert! Syns generelt det er veldig gøy med norske spillere i store divisjoner og så helt ærlig ikke den komme i det hele tatt.

 

Luiz for Chelsea blir genialt. Liker spilleren godt, men han er noe rufsete til tider. Når han har en dag av så bruker det å rimelig stygt. Klarer ikke å fjerne kampen PSG mot Barcelona når Suarez gang på gang satte Luiz ut av spill, men nå er det jo snakk om en av de beste spillerne der ute. 

 

Jeg er en av få her inne som liker Sissoko tydeligvis, og det er vel greit. Syns han er en genial spiller, selv om han er noe begrenset, som gjør akkurat det han skal. Hurtigheten er det han kan knuse de fleste på og vi har sett både for Newcastle og for Frankrike at han kan briljere. Tottenham kan ha kjøpt seg en viktig spiller for mange år framover. 

 

GØY.  Håper alle får spille til helgen alt, selv om det er mindre sannsynlig. 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...