Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gokhan Tore snart klar for West Ham etter mye snakk. Skal visst være 1 år på lån med opsjon på kjøp. Totalpakke på £13 millioner.

 

Vi prøvde å signere Tevez og tilbydde han £150k i uka, men han ville ha £250k. Han er fornøyd i Boca virker det som.

 

Istedenfor kan det se ut som at Carlos Bacca blir den etterlengtede spissen. Snakkes om at Milan er villige til å selge for £22 millioner. West Ham fan Mario Gomez kan kanskje bli hentet inn i tillegg til spotpris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Moussa Sissoko is hoping for a move to Real Madrid after expressing his desire to leave Newcastle United.

The France midfielder's stock rose after some impressive performances at Euro 2016 and has stated he does not want to remain at St James' Park and play in the Sky Bet Championship.

"I hope Real will come for me, I'm still waiting," Sissoko is quoted by the BBC.

"If Real Madrid are interested in you then of course you will be happy, but right now I am still a Newcastle player."

Endret av -lemoncake
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Første deadline day på en stund jeg ikke febrilsk sjekker Twitter hvert femte minutt. Har vært ganske spenstig/ikke spenstig de siste årene for oss United-tilhengere.

 

Kan komme noen relativt saftige overganger i dag for andre klubber, da. Wilshere, David Luiz, Berahino, James Rodriguez, Sissoko, Bony, Enner Valencia.

 

Ser faktisk nå at Daily Mail kjører en exclusive på at Schneiderlein nærmer seg en overgang til Tottenham. Er visst ganske fjernt.

 

Og nå er dette bekreftet:

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Wow, Torino faktisk. Trodde han skulle til en litt større klubb! 

 

Rodriguez kunne jeg gjerne sett i Man Utd, men han er ikke nær summen som nevnes engang! Spennende spiller som jeg gjerne skulle sett inne sentralt i en offensiv rolle. Edit: Skal noen inn, må noen ut. Vanskelig å få solgt Rooney på deadline day da!

 

E2: LEIF.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at United selger noen i førstelagstroppen (og spesielt ikke kapteinen, høhø). Mourinho ønsker å holde troppen samlet nå, så med mindre noen ber om en overgang blir ingen solgt. Føler det er Darmian som er mest nærliggende å kunne gjøre det nå, siden han er den som har vært lengst ute i kulda.

Lenke til kommentar

Forstår ikke helt hvorfor Darmian er ute i kulden. Han er enormt god 1v1 og trygg som få bakover, men mangler litt offensivt. Jeg mener han er god nok og han var enormt god for oss i starten av sesongen i fjor.

 

Helt klart en god signering hvis han hadde tatt turen til London. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...