Maefteda Skrevet 6. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2016 Gokhan Tore snart klar for West Ham etter mye snakk. Skal visst være 1 år på lån med opsjon på kjøp. Totalpakke på £13 millioner. Vi prøvde å signere Tevez og tilbydde han £150k i uka, men han ville ha £250k. Han er fornøyd i Boca virker det som. Istedenfor kan det se ut som at Carlos Bacca blir den etterlengtede spissen. Snakkes om at Milan er villige til å selge for £22 millioner. West Ham fan Mario Gomez kan kanskje bli hentet inn i tillegg til spotpris. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Sky sources zzzzzzz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2016 Sky sources zzzzzzz Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. august 2016 Rapporter Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Moussa Sissoko is hoping for a move to Real Madrid after expressing his desire to leave Newcastle United. The France midfielder's stock rose after some impressive performances at Euro 2016 and has stated he does not want to remain at St James' Park and play in the Sky Bet Championship."I hope Real will come for me, I'm still waiting," Sissoko is quoted by the BBC."If Real Madrid are interested in you then of course you will be happy, but right now I am still a Newcastle player." Endret 11. august 2016 av -lemoncake Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. august 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Deadline Day i dag! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Artig lesing. Virker som at stemningen i klubbene er omtrent som her inne. Alt fra desperasjon og latterlig oppførsel til roligheten selv. Alt avhengig av hva som er gjort tidligere i vinduet. http://www.tv2.no/sport/8554709/ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 https://twitter.com/Anything_LFC/status/770868673787600896 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 For første gang på mange år har jeg faktisk ikke tenkt tanken på at det er deadline day. Digg! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Hadde rett og slett ikke fått med meg at det var DD i dag... Det er så deilig at vi har vært ferdig med vinduet lenge allerede! Ahh Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Enig Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Første deadline day på en stund jeg ikke febrilsk sjekker Twitter hvert femte minutt. Har vært ganske spenstig/ikke spenstig de siste årene for oss United-tilhengere. Kan komme noen relativt saftige overganger i dag for andre klubber, da. Wilshere, David Luiz, Berahino, James Rodriguez, Sissoko, Bony, Enner Valencia. Ser faktisk nå at Daily Mail kjører en exclusive på at Schneiderlein nærmer seg en overgang til Tottenham. Er visst ganske fjernt. Og nå er dette bekreftet: Endret 31. august 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Wow, Torino faktisk. Trodde han skulle til en litt større klubb! Rodriguez kunne jeg gjerne sett i Man Utd, men han er ikke nær summen som nevnes engang! Spennende spiller som jeg gjerne skulle sett inne sentralt i en offensiv rolle. Edit: Skal noen inn, må noen ut. Vanskelig å få solgt Rooney på deadline day da! E2: LEIF. Endret 31. august 2016 av Espp Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Tviler sterkt på at United selger noen i førstelagstroppen (og spesielt ikke kapteinen, høhø). Mourinho ønsker å holde troppen samlet nå, så med mindre noen ber om en overgang blir ingen solgt. Føler det er Darmian som er mest nærliggende å kunne gjøre det nå, siden han er den som har vært lengst ute i kulda. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Enig i det. Darmian virker å være på vei ut, men da regner jeg nesten med at Fabinho kommer til oss da. Vet lite om han, men han ser ut som er fysisk beist. Skulle han komme, så er det ikke mangle lag som kan konkurrere om fysikken til Man Utd. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Skulle gjerne hatt Darmian i West Ham(de har randomly fulgt han en stund på Twitter). Vi leter etter ny høyreback og signerer nok en i løpet av dagen. Dominic Iorfa og Micah Richards er kandidater. Meh..? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Forstår ikke helt hvorfor Darmian er ute i kulden. Han er enormt god 1v1 og trygg som få bakover, men mangler litt offensivt. Jeg mener han er god nok og han var enormt god for oss i starten av sesongen i fjor. Helt klart en god signering hvis han hadde tatt turen til London. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2016 Rapporter Del Skrevet 31. august 2016 Noen må ut hvis noen skal inn, og omvendt i United. Hvis ikke Mourinho da ser for seg Fosu-Mensah som høyreback-alternativ fremfor Darmian. Ville vært en bra signering for West Ham fremfor de andre som er rykta. Micah Richards liksom... Siste nytt nå er at Bony ser ut til å lånes ut til Stoke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå