Benbjo Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Nja, han kommer med mye rart. Hit and miss. Jeg forstår heller ikke logikken i at Wenger sa nei til Fabregas, så da må det bety at vi får inn en ny "superstjerne". De to har ingen sammenheng. Problemet er vel heller at vi ikke har plass. Dog ville jeg solgt Ozil eller Cazorla for å få plass til Fabregas uten tvil. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Da burde dere selge Cazorla i såfall. Øzil hever seg nok for dere i neste sesong, og Cazorla er eldre. Han går kanskje til Atletico? Forøvrig kult at han er "tofotet" Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Med mindre Cazorla har lyst til å dra så ser jeg absolutt ingen hensikt i å gjøre den endringen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Fabregas er yngre og bedre enn Cazorla? Hvis dette er en mulighet er det en no brainer i grunn. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Fabregas er yngre og bedre enn Cazorla? Hvis dette er en mulighet er det en no brainer i grunn. Ja, det er han. Men om det er noen mulighet vet jeg dog ikke Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Fabregas er yngre og bedre enn Cazorla? Hvis dette er en mulighet er det en no brainer i grunn. Nei det er det overhodet ikke. Hva slags signal hadde vi sent ut om vi hadde presset en av våres beste spillere ut av klubben for å gi plass til en spiller som tvinget fram en overgang bort fra oss tidligere? Fabregas er ikke såpass mye bedre enn Cazorla at det ville vært verdt det. Dessuten er han bare 2 år yngre. Om Cazorla hadde vært eldre enn han er og om det var snakk om å erstatte han med et ungt, lovende talent så hadde det vært en annen sak. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Idioti å foreslå å kicke Cazorla ut for å gjøre plass til Fabregas. Ingen på laget er like god som Cazorla på frispark blant annet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Nå ryktes det jo at Atletico Madrid er interessert i Cazorla, så det blir jo eventuelt ikke bli å presse ham ut. Cazorla har jo luftet tanker om å dra tilbake til Spania etterhvert også. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Nå ryktes det jo at Atletico Madrid er interessert i Cazorla, så det blir jo eventuelt ikke bli å presse ham ut. Cazorla har jo luftet tanker om å dra tilbake til Spania etterhvert også. Som var akkurat det jeg sa. Med mindre Cazorla ønsker å dra, så ser jeg ingen hensikt i den endringen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Betyr det at Mourinho skal ha Modric om de skal selge Ramires til RM? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Japp. Bytting av Ramires mot Modric. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hva skal Chelsea med Modric om de får Fabregas? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Vi har uansett Ramires. Så Modric > Ramires Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Greit naiv om man tror Real Madrid går med på en byttehandel mellom Ramires og Modric. Hadde vært århundrets deal for Chelsea i så fall... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Får være grenser for hvor dumme klubbene Chelsea forhandler med kan være. Lenke til kommentar
Populært innlegg Kammizez Skrevet 12. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg kan garantere deg 110% at han IKKE kommer til å spille for Chelsea i hele hans karriere. Slutt å spill dummere enn du her. Han er ikke nært å signere enn dritt. Vi har "first refusal" klausul i kontrakten hans. Han var jo veldig nære å signere for United i fjor også. Hva skjedde med det? Trust me, Chelsea drakt er det siste han noen gang kommer til å dra på seg. 13 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Gratulerer med å være først ute til å sanke poengene. Lenke til kommentar
Populært innlegg """ Skrevet 12. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2014 Mr. Brightside beviser nok en gang at han vet og kan veldig, veldig, veldig mye mer enn resten av brukerne på forumet her. Gratulerer. 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå