Knut S Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 hvor er du gubbe? På tide å komme hjem nå Se bildet Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Jasså, er'e vår? Flott portrett plassert perfekt i flata. Kanskje burde pinnen opp foran stjerten vært klonet bort. Men det krever nøyaktige ferdigheter som mine ustødige poliohender har problem med. Men jeg ville nok forsøkt likevel i håp om å få det til. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 takk for hyggelig kommentar Roar, ja den burde nok vært det, men har ikke helt teken på det enda. Men skal øve meglitt på det. hehe kanskje det er hennes ris bak speilet ? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hei, Knut S. Bildet bekrefter nok det vi kaller "sikre vårtegn", og jeg synes du har "fanget" dette fint, Knut; Posituren er flott, skarphet / eksponering er meget bra, fargene er naturlige, lyset er avdempet og behagelig, og forårsaker ikke "harde" skygger ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Hei, Knut S. Bildet bekrefter nok det vi kaller "sikre vårtegn", og jeg synes du har "fanget" dette fint, Knut; Posituren er flott, skarphet / eksponering er meget bra, fargene er naturlige, lyset er avdempet og behagelig, og forårsaker ikke "harde" skygger ! Vennlig hilsen Albert. tusen takk for en meget hyggelig tilbakemelding Albert. Er stort sett fornøyd med bildet men skulle gjerne hatt svana enda litt skarpere. Så flott å se alle våre fugler om dagen, gir mye glede å få tatt bilde av de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg