zuperphunk Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Er generelt happy med nytt radeon7500, men har to problemer: 1. Kan ikke sette opp hertz'en. Kjører en Viewsonic PT810 21" skjerm i 1600x1200 - 32bit som jeg vet klarer ihvertfall 75hz på den oppløsningen. Når jeg i displayproperties - adapter (eller monitor) setter opp hertzen bare later radeonkortet som om det setter opp hertzen, den viser 75hz, selvom skjermen fortsetter i 60.. jeg kan tilogmed sette den opp til langt over 100, og kortet vil fortsatt oppføre seg som om det kjører 100hz, men skjermen kjører stadigvekk kun i 60. Ved å gå inn på Displays ser jeg jo også at monitoren kjører i 60 HZ.. Mitt ønske er bare å kjøre i 75++ sånn at jeg slipper å få vondt i hodet når jeg jobber. Noen som har tilsvarende erfaringer? 2. Instillinger grået ut Under Displays kan man trykke på monitorknappen, og komme til monitor properties, og her skal man kunne stille på monitor attributes, men disse er grået ut, og ikke tilgjengelige, noen som har peil på hvorfor? Til slutt - burde jeg bruke powerstrip til å sture disse tingene istedet for ati's egne driververktøy? zphunk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå