Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Spiller ingen trille.

Om du føler at DU vil føle deg bedre med silikon så gjør du det.

Hvis du bare gjør det for en potensiell partner, så er det bare til å droppe det.

Små eller store betyr ikke så mye, viktigste er at man har et vist nivå av selvtillit , ingenting er mer turnoff en jenter som klager på seg selv hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ingenting er mer turnoff en jenter som klager på seg selv hele tiden.

Jenter som klager på seg selv gjør det for at du skal fortelle dem at de er fine, eller at "neida lårene dine er deilige! Øyenbrynene dine er perfekte!" osv osv.

Det er helt håpløst, I know. Men det er desverre slik de fleste fungerer. Feaster på å bryte seg selv ned og la andre komme å sette dem sammen igjen.

Lenke til kommentar

Betyr det at eg har øydelagt alt når jenter seier sånt som "ååå, eg er så dum!!" og eg svarer "Ja, du er kanskje det. Kjenner deg ikkje godt nok til å uttale meg"?

Men for å svare på spørsmålet, så er naturleg best. Det som ser bra ut ser bra ut, og eg trur det finst fleire stygge silikonpuppar der ute enn stygge 75A-puppar.

Lenke til kommentar

Har vært borti kanskje et halvt dusin silikonpupper og kun ett av dem kunne jeg foretrukket over naturlige pupper. Mitt råd, ikke gå for stort, gå under muskelen.... 5 av 6 ganger er dem for store, for harde og det blir bare tull..... skal sies at dem som var bra, var veldig bra.....

Lenke til kommentar

små og naturlige er ALLTID bedre enn falske perlerunde og harde bryster.

går du fra en A til B eller C er det mer naturlig enn hvis du gikk større.

Naturleg er å føretrekke, men så finnes det og silikonpupper som ikkje er steinharde og trill runde. Ein skulle tru enkelte ikkje var klar over at det fantes silikonpupper som ikkje såg sånn ut.

Det er din kropp og du gjer med den som du vil. Eg ser helst at ein kropp blir behaldt mest mogleg naturleg, men samtidig ser eg at komplekser kan bryte ein person ned. Om større pupper er svaret, må den enkelte vurdere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nå har jeg aldri hatt samleie så kan ikke si hva som egentlig er best men utifra hva jeg har sett så ser naturlige bedre ut, heller en dame med fast rumpe og små bryster enn ei med store silikon bryster og seigete bak. Det er min mening om det:)

Lenke til kommentar

Nå har jeg aldri hatt samleie så kan ikke si hva som egentlig er best men utifra hva jeg har sett så ser naturlige bedre ut, heller en dame med fast rumpe og små bryster enn ei med store silikon bryster og seigete bak. Det er min mening om det:)

Hva hvis valget står mellom ei med fast rumpe og små silikonbryster, eller ei med store naturlige hengepupper og seigete bak?

Er ikke så vanskelig å gjøre ett valg når det er så enkelt som du laget problemstillingen.

Forsåvidt er det ikke nødvendig å ha samleie for å kjenne på godsakene, hvis du er litt smooth i praten skal det ikke mye til å få kjenne på resultatet hos en kvinne som nylig kom fra operasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hva hvis valget står mellom ei med fast rumpe og små silikonbryster, eller ei med store naturlige hengepupper og seigete bak?

Er ikke så vanskelig å gjøre ett valg når det er så enkelt som du laget problemstillingen.

Forsåvidt er det ikke nødvendig å ha samleie for å kjenne på godsakene, hvis du er litt smooth i praten skal det ikke mye til å få kjenne på resultatet hos en kvinne som nylig kom fra operasjonen.

De som har små bryster bruker vanligvis fra hva jeg har sett å ha faste og stramme baker, mest grunnet at da er man oftest slank med. Når man har større bryster har man vanligvis litt ekstra vekt på :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Jeg er mann og jeg må innrømme at hvis en venninne med flate bryster sier at hun har lyst til å ta silikon, pleier jeg å si: Hvis du gjør det for å tilfredsstille andre, ikke gjør det. Gjør du det for å føle deg bedre etter å ha sett på Paradise Hotel, ikke gjør det. Gjør du det for å føle deg bedre, mer feminin for din egen del, gjør det, men tenk igjennom det noen ganger og ta en avgjørelse når du har alle fakta på bordet.

Endret av Fjott2
Lenke til kommentar

Vil det ha noe å si for eventuell fremtidig amming? Jeg vet at brystredusering påvirker og kutter noen av melkegangene. Det er kanskje uansett ikke noe ts tenker noe særlig på?

Så lenge ikke doktoren gjør noe helt feil og kutter noe han ikke skal(det skjer ikke hvis du velger en seriøs klinikk) påvirker ikke silikon amming.

Lenke til kommentar

Okei, da trenger man ikke å tenke på det i så fall! Jeg har vel ikke noen sterke meninger hverken for eller imot. Jeg hører mange si at naturlig er best. Det er kanskje lett for meg å ikke tenke på silikon, jeg har ikke noe behov for det. Jeg ble nylig målt til E-skål, så det burde vel holde... Jeg kan forstå de som ønsker seg større pupper, men er vanskelig for meg å vite hva jeg selv hadde gjort i samme situasjon.

Hver enkelt må vel nesten ta stilling til dette selv.

Lenke til kommentar

Liker absolutt best at de er naturlige, så lenge de ikke er mindre enn mine manboobs da. Er man helt flat der fremme så synes jeg det er greit med silikon, men ikke overdriv. Ser alt for mange bimboer sørpå som sikkert hadde helt perfekte bryster før de gikk å forstørret de.

Bimboer? De fleste kvinner med store bryst er vel fra naturen sin side velsignet med svære pupper. Og man kan sjelden se på at en kvinne har tatt silikon eller ikke.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...