AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg har mistet den og har ikke mulighet til å kjøpe en ny da jeg skal møte kjæresten min de nærmeste dagene. Jeg liker virkelig ikke å ta på meg selv direkte finger mot underliv så å fingre meg selv til jeg kommer er utelukket. Hvordan skal jeg klare å komme uten vibratoren min? Anonymous poster hash: a19e0...fd5 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Hvordan skal jeg klare å komme uten vibratoren min? Anonymous poster hash: a19e0...fd5 Sitt på tørketrommelen på full omdreining! ^.^ Endret 19. mai 2014 av KinderLinda 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Hvorfan kan jeg få orgasme av dette mens kjæresten knuller meg? Anonymous poster hash: a19e0...fd5 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hvorfan kan jeg få orgasme av dette mens kjæresten knuller meg? Anonymous poster hash: a19e0...fd5 Åh, det tenkte jeg ikke på.. Skjønner ikke hvorfor du ikke kan kjøpe deg ett nytt leketøy selv om kjærsten din kommer på besøk i løpet av de neste dagene? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hvorfan kan jeg få orgasme av dette mens kjæresten knuller meg? Anonymous poster hash: a19e0...fd5 Jeg vet ikke.... kanskje få kjæresten din til og hjelpe deg.... Du må ha en ganske elendig elsker hahah, synes synd på deg, hva med og nekte sex visst du ikker får noen glede av det . Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hvorfan kan jeg få orgasme av dette mens kjæresten knuller meg? Anonymous poster hash: a19e0...fd5 Jeg vet ikke.... kanskje få kjæresten din til og hjelpe deg.... Du må ha en ganske elendig elsker hahah, synes synd på deg, hva med og nekte sex visst du ikker får noen glede av det . Haha, så en får ikke glede av sex uten orgasme? Da er nok du en elendig elsker selv hvis det er tankegangen din. Ontopic, kan du ikke bare bruke fingrene utenpå trusa? 2 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hvorfan kan jeg få orgasme av dette mens kjæresten knuller meg? Anonymous poster hash: a19e0...fd5 Jeg vet ikke.... kanskje få kjæresten din til og hjelpe deg....Du må ha en ganske elendig elsker hahah, synes synd på deg, hva med og nekte sex visst du ikker får noen glede av det . Har lest at de fleste jenter ikke får orgasme med mindre de får den av seg selv.. Blir veldig feil å skylde på mannen i en slik situasjon.. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hvorfan kan jeg få orgasme av dette mens kjæresten knuller meg? Anonymous poster hash: a19e0...fd5 Jeg vet ikke.... kanskje få kjæresten din til og hjelpe deg....Du må ha en ganske elendig elsker hahah, synes synd på deg, hva med og nekte sex visst du ikker får noen glede av det . Har lest at de fleste jenter ikke får orgasme med mindre de får den av seg selv.. Blir veldig feil å skylde på mannen i en slik situasjon.. Jo det kan du godt, visst du har problemer, så er det fordi du ikke er avslappet. og da kan du prøve og få mannen til og prøve og vere mer avslappet selv, snakke dirty og vere litt mer romantisk. (alt etter hva du liker) Du er bare 18 år ser jeg så whatever. men det er faktisk meningen at mannen skal gi deg orgasme når du har sex. Og ikke hør på personen over.. (HINT HINT) samme tankegang som personen du ligger med sikkert. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hvorfan kan jeg få orgasme av dette mens kjæresten knuller meg? Anonymous poster hash: a19e0...fd5 Jeg vet ikke.... kanskje få kjæresten din til og hjelpe deg....Du må ha en ganske elendig elsker hahah, synes synd på deg, hva med og nekte sex visst du ikker får noen glede av det . Har lest at de fleste jenter ikke får orgasme med mindre de får den av seg selv.. Blir veldig feil å skylde på mannen i en slik situasjon.. Jo det kan du godt, visst du har problemer, så er det fordi du ikke er avslappet. og da kan du prøve og få mannen til og prøve og vere mer avslappet selv, snakke dirty og vere litt mer romantisk. (alt etter hva du liker)Du er bare 18 år ser jeg så whatever. men det er faktisk meningen at mannen skal gi deg orgasme når du har sex. Og ikke hør på personen over.. (HINT HINT) samme tankegang som personen du ligger med sikkert. Nå føler jeg at jeg må si fra at dette ikke har noe med meg å gjøre i det heletatt.. Ingenting som er skrevet i denne tråden er siktet til min evne til å få orgasme eller mitt sexliv i det hele tatt!! 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Nå føler jeg at jeg må si fra at dette ikke har noe med meg å gjøre i det heletatt.. Ingenting som er skrevet i denne tråden er siktet til min evne til å få orgasme eller mitt sexliv i det hele tatt!! Så hvorfor hjelper du ikke personen . i stedet for og skylde på henne? Og jeg snakket om Poopadop ikke deg, ble en mix up der. Endret 19. mai 2014 av Realzi Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Nå føler jeg at jeg må si fra at dette ikke har noe med meg å gjøre i det heletatt.. Ingenting som er skrevet i denne tråden er siktet til min evne til å få orgasme eller mitt sexliv i det hele tatt!! Så hvorfor hjelper du ikke personen . i stedet for og skylde på henne? Og jeg snakket om Poopadop ikke deg, ble en mix up der. Jeg skylder da ikke på noen.. Jeg synes bare det er feil å si at gutten er en elendig elsker om han ikke klarer å lage fyrverkeri for en jente.. For noen jenter går det bare ikke.. Uansett hvem det er.. Men jeg tror jeg melder meg ut herfra,, har ingenting mer hjelpsomt å komme med dessverre! Ja hehe, trodde du mente meg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hvorfan kan jeg få orgasme av dette mens kjæresten knuller meg? Anonymous poster hash: a19e0...fd5 Jeg vet ikke.... kanskje få kjæresten din til og hjelpe deg.... Du må ha en ganske elendig elsker hahah, synes synd på deg, hva med og nekte sex visst du ikker får noen glede av det . Haha, så en får ikke glede av sex uten orgasme? Da er nok du en elendig elsker selv hvis det er tankegangen din. Ontopic, kan du ikke bare bruke fingrene utenpå trusa? Eh, hele vitsen med sex er orgasme? Er du for følsom? Kan han bruke munnen f.eks? Si hva du vil ha gjort med deg, til ham. Sikker på at han vil prøve å hjelpe. Nå føler jeg at jeg må si fra at dette ikke har noe med meg å gjøre i det heletatt.. Ingenting som er skrevet i denne tråden er siktet til min evne til å få orgasme eller mitt sexliv i det hele tatt!! Så hvorfor hjelper du ikke personen . i stedet for og skylde på henne? Og jeg snakket om Poopadop ikke deg, ble en mix up der. Jeg skylder da ikke på noen.. Jeg synes bare det er feil å si at gutten er en elendig elsker om han ikke klarer å lage fyrverkeri for en jente.. For noen jenter går det bare ikke.. Uansett hvem det er.. Men jeg tror jeg melder meg ut herfra,, har ingenting mer hjelpsomt å komme med dessverre! Ja hehe, trodde du mente meg Er det ikke sånn 30% som ikke får orgasme med kun penetrering? 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hvordan skal jeg klare å komme uten vibratoren min? Anonymous poster hash: a19e0...fd5 Sitt på tørketrommelen på full omdreining! ^.^ tørketrommelen er vel ganske tam i forhold til vaskemaskina er den ikke? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hvorfan kan jeg få orgasme av dette mens kjæresten knuller meg? Anonymous poster hash: a19e0...fd5 Jeg vet ikke.... kanskje få kjæresten din til og hjelpe deg....Du må ha en ganske elendig elsker hahah, synes synd på deg, hva med og nekte sex visst du ikker får noen glede av det . Haha, så en får ikke glede av sex uten orgasme? Da er nok du en elendig elsker selv hvis det er tankegangen din. Ontopic, kan du ikke bare bruke fingrene utenpå trusa? Eh, hele vitsen med sex er orgasme? Er du for følsom? Kan han bruke munnen f.eks? Si hva du vil ha gjort med deg, til ham. Sikker på at han vil prøve å hjelpe. Nå føler jeg at jeg må si fra at dette ikke har noe med meg å gjøre i det heletatt.. Ingenting som er skrevet i denne tråden er siktet til min evne til å få orgasme eller mitt sexliv i det hele tatt!! Så hvorfor hjelper du ikke personen . i stedet for og skylde på henne? Og jeg snakket om Poopadop ikke deg, ble en mix up der. Jeg skylder da ikke på noen.. Jeg synes bare det er feil å si at gutten er en elendig elsker om han ikke klarer å lage fyrverkeri for en jente.. For noen jenter går det bare ikke.. Uansett hvem det er..Men jeg tror jeg melder meg ut herfra,, har ingenting mer hjelpsomt å komme med dessverre! Ja hehe, trodde du mente meg Er det ikke sånn 30% som ikke får orgasme med kun penetrering? Er noe sånn, ja. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Da fikser han deg først , så koser han seg etterpå. Må det absolutt være samtidig og eller under selve akten? Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hvordan skal jeg klare å komme uten vibratoren min?Anonymous poster hash: a19e0...fd5 Sitt på tørketrommelen på full omdreining! ^.^ tørketrommelen er vel ganske tam i forhold til vaskemaskina er den ikke? Jo, den er det. En vaskemaskin går som regel fort unna når den sentrifugerer, mens en tørketrommel bare skal flytte fuktighet og temperatur ved hjelp av et varmeelement og en kompressor (samme opplegg som i et kjøleskap og en A/C, noe som gjøres uten å gå fort rundt. Ofte bare går den bare relativt rolig frem og tilbake mens klærne inni ruller frem og tilbake. Sup? The towns white trash'n appliance villain strikes again. 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hvordan skal jeg klare å komme uten vibratoren min?Anonymous poster hash: a19e0...fd5 Sitt på tørketrommelen på full omdreining! ^.^ tørketrommelen er vel ganske tam i forhold til vaskemaskina er den ikke?Jo, den er det. En vaskemaskin går som regel fort unna når den sentrifugerer, mens en tørketrommel bare skal flytte fuktighet og temperatur ved hjelp av et varmeelement og en kompressor (samme opplegg som i et kjøleskap og en A/C, noe som gjøres uten å gå fort rundt. Ofte bare går den bare relativt rolig frem og tilbake mens klærne inni ruller frem og tilbake. Sup? The towns white trash'n appliance villain strikes again. Drit nå i den tørketrommelen! Det var en spøk Hahahahah Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Kjøp en ny sammen med kjæresten og kos dere sammen... Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Hvis du ikke er komfortabel med å ta på ditt eget underliv, hvordan i alle dager kan du være komfortabel med å ha sex da? 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Prøv dette neste gang. Endret 21. mai 2014 av Ted Bundy 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg