vger42 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Office 365 home på Mac OS X. Jeg prøver å bistå noen men føler meg litt lost over telefonen når jeg selv bare har erfaring fra Office 2013 på Windows. Noen som har 365 på mac'en sin og kan avklare hvor de har gjemt unna funksjonen? På Office 2013 for Windows gjør jeg følgende : Stiller meg nederst på siden jeg ønsker å bryte av dokumentet. Velger Page Layout -> Breaks -> Section Breaks -> Next Page Dobbelklikker i footeren på siden jeg ønsker skal ha sidetall 1 (det som rent "fysisk" er side 5 i dokumentet). I Design menyen deaktiverer jeg "Link to previous". Før jeg velger Page Number -> Format Page Numerbs og velger "Page numbering, start at 1" og hvor jeg ønsker sidenummerene. Og avslutter med å trykker Close Header and Footer. Så hvor finner jeg "Link to previous" i office 365 på Mac OS X? Takker for all hjelp EDIT: Posten er oppdatert for å reflektere at det nå bare er "Link to previous" som ikke lar seg finne... Endret 21. mai 2014 av vger42 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Hei! Jeg har nyeste Office på min Mac(samme versjon som man får med 365), men jeg er dessverre ingen Word-ekspert, så jeg er litt usikker på hva funksjonen du ønsker gjør. Hvis du forklarer litt nærmere hva du ønsker å gjøre, så kan jeg prøve å gjennomføre det, og lage en liten guide. Ha en fortsatt fin dag. Endret 11. juni 2014 av Bensinkanne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå