CLB22 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg lurer på hvor man kan få kjøpt billig og originalt GoPro utstyr! Jeg har GoPro Hero 3+ Black Edition. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 www.gopro.com? Ellers har de jo litt utstyr hos vanlige sportsforetninger... Lenke til kommentar
CLB22 Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 www.gopro.com? Ellers har de jo litt utstyr hos vanlige sportsforetninger... Ja, men på GoPro.com er det ganske mye dyrere enn hos for eks. NetOnNet... Tror du at det er noe som er billigere enn NetOnNet? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Kikk også i GoPro-tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1467655 Lenke til kommentar
Julius55 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Er det noen som vet hva det kommer av at GoPro Hero 3+ Black Edition blir så himla varm? Endret 24. juli 2014 av Julius55 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Er det noen som vet hva det kommer av at GoPro Hero 3+ Black Edition blir så himla varm?Prøv å spørre i GoPro-tråden jeg linker til over. Ellers er det et kamera - elektronikk som bruker strøm, og derfor blir varmt. Lenke til kommentar
Capto Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Er det noen som kan fortelle meg om det er mulig å få samtlige bilder i en lang timelapse i bare en mappe på GoPro Silver? Mitt minnekort lager en ny mappe for hvert 1000 bilde. Klarer heller ikke å sette sammen mappene i Gopro Studio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå