Jod-R Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Utsikt over Tjeldsund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Fint komponert med diagonale linjer gjennom flata. Kanskje noe mørkt og gjengrodd i det trekantformede området nærmest kamera så jeg ville forsøkt en forsiktig opplysing der. Noen områder kanskje en ekstra omgang isolert fra omgivelsene, men det ser du først etter å ha lysnet hele området. Oppe kunne jeg tenkt meg et kutt slik at du ender opp med bare en halvcentimeter på oversiden av skydottene til venstre for da kommer du også svært når den tredelen av bildet som grunnregelen sier himmelen skal være av bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Fint komponert med diagonale linjer gjennom flata. Kanskje noe mørkt og gjengrodd i det trekantformede området nærmest kamera så jeg ville forsøkt en forsiktig opplysing der. Noen områder kanskje en ekstra omgang isolert fra omgivelsene, men det ser du først etter å ha lysnet hele området. Oppe kunne jeg tenkt meg et kutt slik at du ender opp med bare en halvcentimeter på oversiden av skydottene til venstre for da kommer du også svært når den tredelen av bildet som grunnregelen sier himmelen skal være av bildet. Roar Takker for tilbakemelding, skal ta å teste det ut når jeg får litt bedre tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg