Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Løv tak Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hei, Alec Ask. Imponerende skarphet med tanke på at eneste form for kamerasupport var en stein ! Lukkertiden er perfekt for å få "blurry water", og den effekten kler bildet veldig godt, synes jeg. Bildet har dessuten et av dine kjennetegn, kraftige farger, der spesielt grønt utmerker seg, - som et lysbilde tatt med Fuji film på 90-tallet !. Et saftig, herlig bilde ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hei, Alec Ask. Imponerende skarphet med tanke på at eneste form for kamerasupport var en stein ! Lukkertiden er perfekt for å få "blurry water", og den effekten kler bildet veldig godt, synes jeg. Bildet har dessuten et av dine kjennetegn, kraftige farger, der spesielt grønt utmerker seg, - som et lysbilde tatt med Fuji film på 90-tallet !. Et saftig, herlig bilde ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert !Takker for positiv og hyggelig kommentar. Dette var en av de dagene da jeg kun hadde med RX'en i reim over skulderen , angret etterpå at jeg ikke tok med stativ. Og som du påpeker har bildene vært innom Filmpack . Det gjør noe ekstra ut av bildene , og har også reddet noen av de eldre bildene fra å bli slettet for godt. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg