Wuldig Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hei, har veldig vondt i beinhinna/leggene og tror ikke jeg bør jogge så mye da dette gjør vondt. Lurer om noen vet hvordan jeg kan få bort skaden og lurte om noen viste andre måter jeg kan trene utholdenheten min på.. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Hahah, artig du Doge Lenke til kommentar
Fierro12 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Sliter med lignende problem. Svømming og sykling kan vel kanskje være alternativt? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Om man svømmer så vil man ihvertfall ikke merke stort til skader i beina, støtter forslaget. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Har ikke basseng i området der jeg bor.. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Hopp i sjøen da Har ikke sjø, har bare store elver med mye strøm :S Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Det høres ut som en belastningsskade - og de kureres som regel best ved å unngå belastningen som forårsaket de. Så det er nok en god ide å redusere løpingen. Sykling er et godt alternativ. Du kan også teste om løping i terreng fungerer bra for deg. Det er som regel en del snillere mot beina enn løping på hardt underlag. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Det høres ut som en belastningsskade - og de kureres som regel best ved å unngå belastningen som forårsaket de. Så det er nok en god ide å redusere løpingen. Sykling er et godt alternativ. Du kan også teste om løping i terreng fungerer bra for deg. Det er som regel en del snillere mot beina enn løping på hardt underlag. Vet, men jeg får ondt bare av å gå hjemme nå, så det lureste er vell å ungå så mye gåing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå