Archangel Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har vist en stund at det er noe rart med skjermen min , den har veart altfor moerk . Uansett naa ser det bra ut mht surfing paa nettet og spill fordi jeg har endret innstillingene paa skjermkortet ( i advanced settings ) har et GF4 Ti 4200 , men dette hjelper ikke paa dvd filmer som fremdeles er like moerke . Er det noen dvd programmer som man kan stille brighness paa ogsaa videre ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg kjører powedvd og der tror jeg man kan stille på alt. Har du proggramvare fra adobe alla photoshop så følger det med en greie som stiller inn på gamma så det kan være denne som bugger. Men vanligvi er dataskjermer litt mørke mtp film Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er det LCD skjerm du har? Kanskje ett av baklysene er gåent? I så fall fikser du det ganske lett ved å kjøpe ny CCFL baklys. Gjorde det nylig selv med en skjerm der begge baklysene var gåene (og skjermen dermed helt sort.) Kjøpte 2 stk Sunbeam 30cm hvite CCFL og inverter og kjører med det nå. Funker perfekt. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Takk for hjelpen....men allikevel ( og litt flaut dette da :oops: ) jeg har power dvd og fant brightness baren , funker bra det . Men en av filmene mine funker ikke i power dvd av en eller annen grunn men er ok i media player , men der er den igjen for moerk og jeg proever aa still brightness og gamma i video settings men naar jeg slipper baren saa gaar den bare tilbake til default....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå