chill1 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 skulle logge på pcn. skriver inn passord osv får opp denne meldingen Mislykket pålogging for User Profile Service-tjenesten.Brukerprofilen kan ikke lastes inn." har lest overalt å funnet at jeg må starte den i sikkerhets modus(safe mode) .. har trykket F8 flere ganger. hold den inne har åsså prøvd F11 da kom jeg inn på click bios 2(romer tall) åsså står det please select boot device.. men det er sikkert ikke noe jeg kan gjøre der? trykket åsså vilt på alle f knappen brått poppet det opp noen valg. blant annet reparer datamaskin. men jeg gikk for sikkerthetsmodus. der det gikk, da kom jeg inn men skjermen blei klemt sammen osv. trykker på start.skriver regedit åsså enter kommer inn på registrerredigering. men fårr ikke samme alternativer som her: (har bare en bruker på pcn) http://support.microsoft.com/kb/947215/no eller https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1064436 svare hans er fra 2006 da..men uansett jeg får det ikke til fant det ikke ut så jeg staret pcn på nytt for å se om det gikk(men nei) finner ut hvilken knapp det var jeg trykket på (prt scr knappen..) eller noe slikt. samme alternativene velger sikkerhetsmodus logger in pcn er bygget fra komplett. windows 7. Skal prøve å laste opp noen bilder Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 http://www.pcadvisor.co.uk/how-to/windows/3495216/how-fix-corrupt-user-profile-in-windows-7/ Bruk metode 2. Du er pålogget i safemode ikke sant. Enable Administrator kontoen med net user administrator /active:yes Så logger du inn etter reboot med den og lager deg ny bruker. Kopiere filene dine fra gammel bruker profil til ny. Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 når jeg kommer til step2 Click Manage another account and type in the password (if prompted). går det ikke.. komme ikke in :/ Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Først: Åpne et cmd vindu og skriv NET USER ADMINISTRATOR /ACTIVE:YES Har du gjort det ? Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 ofc. føler meg små dum nå..haha men ja. gjort det nå Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 ofc. føler meg små dum nå..haha men ja. gjort det nå, får fortsatt ikke trykket behandle en annen konto Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Da restarter du bare maskinen. La Windows starte som vanlig. Og klikk på Administrator bildet på login skjermen. (Det skal ikke være noe passord) Etterpå dette kan du gjøre hva som helst da du er administrator. Jeg foreslår at du oppretter en ny personlig bruker som har administrasjons rettigheter. Og fortsetter med denne nyopprettede. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Du må restarte. Og logge inn som Administrator... Har du gjort det ? Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) yes. er inne på admin. skal jeg bare opprette ny konto? som jeg har gjort nå. Endret 19. mai 2014 av chill1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Du burde gjøre det. Den gamle er jo korrupt. Og fortsette å bruke Administrator er ikke anbefalt. Så lag deg ny personlig bruker. Restarte igjen og logg inn med den nye brukeren. Filene dine finner du på C:\users\"dittgamlekontonavn"\..... Eller C:\brukere\"dittgamlekontonavn"\.... Om du har Norsk windows Da kan du bare kopierer med utforsker til respektive plass til din nye brukers profil mappe. Du må kanskje sette opp skype,mail og sånt på nytt. Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) jeg finner ikke filene på noen av "dittgamlekontonavn" . fikk bare filmelding. gikk inn på brukere å trykket på min tidligere bruker . men den jobber bare å kommer ikke inn . fikk opp melding først( du har ikke tilgang til denne mappen klikk fortsett for å få permanent tilgang til denne mappen.trykket fortsett å den jobber enda. Endret 19. mai 2014 av chill1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Det skal funke det. Gi det litt tid , og merk deg hva som kommer opp som dialog info. Dialogboksen du svarte ja/fortsett på medfører at din nye bruker gis rettigheter på mappene . Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) yes. tusen takk for hjelpen forløpig. lærte no nyttig idag. aldri vært borti problem som dette håper jeg bare får kopiert over de filene jeg trenger. får være tolmodig.. ellers får noen hjelpe meg med eventuelt teamviewer...haha Endret 19. mai 2014 av chill1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Ikke så mye mere jeg kan hjelpe deg med over forum. Det gjenstående fikser du fint selv. :-) Du bør huske på å disable administrator kontoen igjen. Cmd prompt (skriv cmd i søke feltet på start menyen , og høyreklikk cmd og velg kjør som admin) net user administrator /active:no Eventuelt sett passord på den. net user administrator newpassword Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 ja det skal jeg gjøre. venter fortsatt på å åpne mappen(fortsatt ikke skjedd noe) den bare jobber. tror nesten jeg får prøve igjen imorgen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Mulig fil korrupsjon som gjør det. Det skulle vært ferdig for lenge siden. Jeg ville avbrutt det og kjørt checkdisk med Prøv i cmd prompt (run as admin) CHKDSK C: /F /R Windows ber deg reboote. Disksjekk med bad cluster sjekk og recovery av clusterdata vil starte ved reboot. Det kan ta mange timer - så det kan være siste du gjør føre du gir deg for i kveld. Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 ENDELIG kom jeg inn..rett føre jeg skulle til å legge meg..lettelse. tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 :-) Så bra. Jeg ville dog fremdeles ha kjørt en disksjekk (ta det senere). Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 :-) Så bra. Jeg ville dog fremdeles ha kjørt en disksjekk (ta det senere). det skal jeg gjøre. tar det imorgen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå