Kristian88 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Det hele begynte med at jeg måtte bekrefte en sikkerhetskode, slik at microsoft kunne beskytte kontoen min, innen 6 eller 7 dager. Den eneste måten jeg kunne bekrefte dette på var ved å bekrefte e-postadressen min. Og etter jeg hadde bekreftet dette fikk jeg beskjed om at hvis det var riktig adresse, ville jeg få tilsendt en kode på mailen min. Denne koden mottok jeg aldri, derfor ringte jeg microsoft for å få hjelp. Det ble anbefalt at jeg skulle opprette en alternativ e-postandresse, også skulle jeg få mail på denne hvordan jeg skulle gå frem videre. Problemet nå er at etter at jeg tilknyttet den alterative e-postadressen til den gamle, får jeg hver gang jeg prøver å logge på følgende beskjed "det ser ut til at noen andre bruker kontoen din", og det eneste alternativet mitt er igjen bare å bekrefte e-postenadressen, og etter det skal jeg motta en kode, men hjelper lite når jeg ikke kommer inn på kontoen min. Håper det er noen her som kan hjelpe meg. Mvh Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå