Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har god peiling på stasjonær fronten, men har absolutt ingen på bærbar fronten. Min bror begynner på ungdomskolen til neste år og trenger en ny bærbar PC. Hovedsakelig spiller han Minecraft og forskjellige Minecraft mods og Starcraft 2. Budsjettet er mellom 6000 kr og 8000 kr, helst 7000 kr.Som sagt skal den brukes til spilling og skole, men det kan kanskje forandre seg om han for nye interesser og lyst til å prøve nye spill.

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Gitt at det er maxwell er 860m langt bedre og bruker mindre strøm. 2. Hvordan vet du at kjølingen er bra?

1. Eg veit ikkje om den versjonen multicom har ein Maxwell, men eg hadde lett bytt ut 860m i bytte mot Quad core, meir minne, SSD.

2. Har ikkje testa den sjølv, men dei videoane eg har sett på Utube har vore positive.

Lenke til kommentar

860m vs 765m hvilket er best? Ser at de to anbefalingene har samme pris, men den med 765 m ha 8 GB mer minne, ssd, er også slank og liten. Er 860 m verdt så mye at det er verdt opp mot det andre %. Hvilket modeller tilsvarer disse I stasjonærfronten?

Lenke til kommentar

860m vs 765m hvilket er best? Ser at de to anbefalingene har samme pris, men den med 765 m ha 8 GB mer minne, ssd, er også slank og liten. Er 860 m verdt så mye at det er verdt opp mot det andre %. Hvilket modeller tilsvarer disse I stasjonærfronten?

860M får 4950 poeng i 3dmark11 mot 4020 på 765M i følge notebookcheck.

680M får 5900 poeng og er i følge tomshardware hakket veikere enn GTX660 og på linje med GTX750ti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...