amalia_ Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Siden det er ein tråd med hovestader du har vert i kunne det vert artig med ein som handler om dei landa du har vert i uten å besøke hovedstaden For meg er det: Sverge Finland Spania Sveits Polen Egypt Tyrkia Jordan Vietnam Indonesia India Burma Australia USA Guatemala Belize Honduras Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Totalt 10 Land SverigeDanmarkTysklandKroatiaPolenStorbritania (Skottland) Sveits Østerike Italia Bosnia Endret 20. mai 2014 av Kentklausen Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Finnes alt en tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1006584&hl= Totalt 11 Land Norge Sverige Danmark Tyskland Kroatia Polen Storbritania (Skottland) Sveits Østerike Italia Bosnia Det er jo alle land, her skal du vel bare skrive de du har vært i som du ikke har besøkt hovedstaden? For meg blir det: (største by besøkt i parantes) Sveits (Zurich) Frankrike (Reims) Spania (Las Palmas) Østerrike (Innsbruck) Polen (Sczcecin) I de 12 andre landa jeg har vært i har jeg besøkt hovedstaden Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Sverige Danmark Tyskland Spania Egypt I juli legger jeg til Frankrike og Sveits på listen. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Finland Polen Russland Bulgaria Tyrkia Spania Kroatia Bosnia Hellas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Teller det om jeg har vært i hovedstaden også? Isåfall er listen slik:SverigeDanmarkEstlandPolenTysklandFrankrikeSpaniaHellasUSAMexicoEgyptTyrkiaRusland om jeg må ta vekk landene der jeg også har vært i hovedstaden blir listen betydlig mye mindre Endret 22. mai 2014 av Slettet-jS6upa Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Sverige Danmark Spania Frankrike Latvia Russland Polen Finland Tyskland Nederland England Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå