Gå til innhold

Abonnement for ung tenåring (begrensning på ringeminutter)


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er på utkikk etter et mobilabonnement som har begrensning på antall ringeminutter per mnd. Jeg har en lillesøster som per i dag har et abonnement med fri sms/ringetid og en datapakke. Men mamma syns ho snakker altfor mye i telefonen og vil gjerne ha tak i et abonnement begrensning på antall ringeminutter per måned. Finnes dette i det hele tatt? Eventuelt om dere vet om noen av operatørene har mulighet til å legge inn en slik sperre? Telenor kunne ikke ordne dette da jeg hørte med dem.

 

Hvis dette ikke finnes så hadde det vært fint med noen anbefalinger ang kontantkort/forhåndsbetalte abonnement som ikke er horribelt dyre.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig bare dumt å prøve å begrense ungenes ringeminutter! De bare ber den av de med fri tale om å ringe tilbake. De kan ringe gratis til og med med Facebook. Er vel heller viktig å printe inn forsiktighet med databruk som det gjerne er 1GB av på de billigste fritale/sms/mms abb. Kunne kanskje heller blitt trekk i mnd lønninga hvis det var brukt mer en 1000 min pr mnd? Forbruk er jo rimelig greit å holde oversikt over gjennom enn app eller no? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...