raastad Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) noen som har testet denne kombinasjonen? jeg har hatt 5x powerbeats å ca alle har hatt samme feil, alle har hatt feil :S neste kknappene fungerer ikke, KUN play/pause innimellom, ville bare høre om fler har hatt samme problem med samme oppsett eller ikke? Endret 19. mai 2014 av raastad Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Dette er vell fordi powerbeats kun har iPhone controll talk? Altså den støtter kun I produkter Lenke til kommentar
raastad Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) det er meget dårlig produksjon, at de ikke lager alle univærsale, mener alle beats audio produkter burde være kompitable med alle beats audio komponenter! slik som originalt! ifølge leverandøren selv, skal dem fungere :S men laster ned controltalk app for android, kanskje det får den til å fungere (a) uans, takk for tipset (a) Endret 20. mai 2014 av raastad Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hadde 4sett med powerbeats før jeg gav opp prosjektet og gikk for noen CIEM propper istedet, møkkaprodukt uten like. De tåler rett og slett ikke svette..... Lenke til kommentar
raastad Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) skal se om https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kober.headsetbutton (hele) funker, men kan ta sin tid, pga må ha nye powerbeats, den burde fungere med, pga play/pause knappen funka bra med lyd hvertfall ^^ (a) å blir ikke akkurat like knappe funksjoner osv xD men så lenge bytte låt osv play/puse funker så klager ikke jeg (a) vil lissom vente til jeg får pengene retunert så jeg er sikker på at jeg ikke taper noe, for er jo dyre saker! Endret 20. mai 2014 av raastad Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Er ganske tåpelig at kontroll talken ikke er universal og støtter både IoS og android (og windows for den saks skyld)Samme gjelder forøvrig alt slikt ekstrautstyr. Lenke til kommentar
raastad Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Er ganske tåpelig at kontroll talken ikke er universal og støtter både IoS og android (og windows for den saks skyld) Samme gjelder forøvrig alt slikt ekstrautstyr. den er jeg totalt enig i! å evt om det ikke funker med gjeldende prog, beholder jeg de fordet xD for er jo meget behaglige å høre med osv xD å da bytter heller låter osv direkte på "mp3'n" tar "sjangsen" å kjøper "originalt" fra ebay, MYE billigere enn her i norge (ca 500,- ) (a) mener det er værdt det, selvom er MYE fake på ebay, men uansett kommentarene viser jo at dem er behaglige å bra lyd, samme som originalt (a) Endret 20. mai 2014 av raastad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå