AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hadde sex med en jente for en uke siden, denne gang uten kondom og hun tok angrepille rett etter at vi var ferdige. Kjenner jeg er litt nervøs da jeg presterte i og få utløsning inni henne. Hun hadde visst fått mensen i dag om det spiller noen rolle. Noen som har bedre greier på dette enn meg? Anonymous poster hash: a8cd9...67d Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Har hun fått mensen skal du være på trygg grunn. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Thanks, får håpe det stemmer Anonymous poster hash: a8cd9...67d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Kompis av meg opplevde akkurat det samme, sex->angrepille-> mensen ca 10 dager senere.... puh..... 10 uker senere, "du skal bli far" Anonymous poster hash: 9858e...ba3 2 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Neste gang kan du prøve å bruke både vett og kondom. Du er heller ikke safe om du ikke kommer inni henne. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Moralpreken: Hva med å bruke prevensjon neste gang? Nødprevensjon er nettopp for "nød". Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Kompis av meg opplevde akkurat det samme, sex->angrepille-> mensen ca 10 dager senere.... puh..... 10 uker senere, "du skal bli far" Anonymous poster hash: 9858e...ba3 hah, sikker på det er han da? Kanskje jenta hadde ligget rundt med fler også. Ellers har hun jugd om angrepillen da kanskje Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Lesson for life - om du IKKE vil ha barn NÅ/med denne dama, BRUK KONDOM eller la vær å ha sex. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Sløvt å bruke angrepille som prevansjon..... 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Kompis av meg opplevde akkurat det samme, sex->angrepille-> mensen ca 10 dager senere.... puh..... 10 uker senere, "du skal bli far" Anonymous poster hash: 9858e...ba3 hah, sikker på det er han da? Kanskje jenta hadde ligget rundt med fler også. Ellers har hun jugd om angrepillen da kanskje Ble gjort en DNA test rimelig kjapt kan du si, han var faren Anonymous poster hash: 9858e...ba3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 *Moralpreken om at du må bruke kondom* 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 "Moralpreken om å ta det som en mann, uansett resultat. Som man sår, høster man!" Geir 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 *Moralpreken om at du må snakke med henne* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Kompis av meg opplevde akkurat det samme, sex->angrepille-> mensen ca 10 dager senere.... puh..... 10 uker senere, "du skal bli far" Anonymous poster hash: 9858e...ba3 hah, sikker på det er han da? Kanskje jenta hadde ligget rundt med fler også. Ellers har hun jugd om angrepillen da kanskje Ble gjort en DNA test rimelig kjapt kan du si, han var faren Anonymous poster hash: 9858e...ba3 Nei, det tror jeg ikke på. Så de var den 0.50% det ikke funket på? Eller var det 1%? Endret 20. mai 2014 av Ted Bundy 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Kompis av meg opplevde akkurat det samme, sex->angrepille-> mensen ca 10 dager senere.... puh..... 10 uker senere, "du skal bli far" Anonymous poster hash: 9858e...ba3 hah, sikker på det er han da? Kanskje jenta hadde ligget rundt med fler også. Ellers har hun jugd om angrepillen da kanskje Ble gjort en DNA test rimelig kjapt kan du si, han var faren Anonymous poster hash: 9858e...ba3 Nei, det tror jeg ikke på. Så de var den 0.50% det ikke funket på? Eller var det 1%? ikke godt å si, kanskje var dem 0.5%, kanskje spyttet hun ut angrepillen, kanskje spydde hun den opp, kanskje løyg hun om at hun fikk mensen, kanskje kanskje kanskje. Eneste som er sikkert, sjansen for at det var hun som sørget for at det ble barn, er noget større enn sjansen for at angrepillen feilet.... og hun var helt normal før hun sa hun var gravid, var ikke noe å bekymre seg for, hadde fått mensen og alt.... Ha sex med damer du ikke vil ha barn med uten kondom, er LIVSFARLIG! Anonymous poster hash: 9858e...ba3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Det er mulig for kvinner under gitte omstendigheter å ha en menstruasjon etter befruktning. (Noen påstår at det endog kan komme to.) Prosessene som skaper hormonene som stopper mensen tar litt tid. I tillegg kan gravide kvinner blø nedentil av andre grunner, og tro det er mensen som er kommet. Så det behøver ikke være løgn, selv om hun etterpå finner ut at hun faktisk er gravid. Geir Endret 20. mai 2014 av tom waits for alice Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hvis dama veier over 80kg, og brukte norlevo så er det en fin sjanse for at pillen ikke fungerer i det hele tatt. http://www.dagensmedisin.no/nyheter/angrepille-virker-ikke-pa-kvinner-over-80-kg/ 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Kjedelig å være omskjært da, man er vel i utgangspunkte hakket mindre følsom, og med kondom kjenner man lite. Endret 20. mai 2014 av Everket Lenke til kommentar
inox Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Kompis av meg opplevde akkurat det samme, sex->angrepille-> mensen ca 10 dager senere.... puh..... 10 uker senere, "du skal bli far" Anonymous poster hash: 9858e...ba3 hah, sikker på det er han da? Kanskje jenta hadde ligget rundt med fler også. Ellers har hun jugd om angrepillen da kanskje Du vet hvordan angrepillen virker? Den forhindrer eggløsning. Så om jenta nettopp har hatt eggløsning kan hun bli gravid likevel. Angrepillen bare reduserer sjansen for å bli gravid, om den virker eller ikke avhenger av hvor i syklusen jenta er. Og en blødning ca 1 uke etter samleie kan fint stemme med en festeblødning, altså det blør litt når embryoet fester seg i livmorveggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå