PetterSB Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Allerede tirsdag skal regionen kjempe om innpass i The International.E-SPORT: Dota 2 - The International 2014 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Blir bare bedre og bedre dette, fra NA til SEA, og nå de 2 beste regionene Kina og EU, SPENT! Glad jeg har fri neste uke, 100% nerd-time! Snart 6 mill, heeeeeeeeeeelt sykt. 1 Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 De trenger flere milepæler . Hele opplegget er så bra med qualifier, LAN finals til slutt, og selve TheGDStudio med sin 24/7 Big Brother style coverage hele veien! Lenke til kommentar
Prostituert Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Europa kommer til å vinne! Heia Sverige Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Blir overrasket dersom Valve IKKE har planlagt flere stretch goals. Dog tror jeg ikke vi kan forvente Techies med det første (noe som kanskje er like greit... ) Vil anbefale alle å se minst èn kamp med CIS. De har den tyske spilleren Black^, fra mouz og LGD.int. Han er den beste farmeren i hele verden. Man kan for eksempel se her: http://dotabuff.com/matches/537311435 Og spørre seg selv hvordan det er mulig med 11 kills, 500 last hits og 12k tower damage etter 28 minutter. Ellers er jeg enig i at Europa sannsynligvis blir den gøyeste kvalifiseringen. Høyere nivå enn Amerika og SEA, og mye mer spennende spill enn Kina. 1 Lenke til kommentar
Prostituert Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Techies hadde vært kult. Jeg støtter mine svensker brødre. Heia Sverige. goooooo Vikings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå