lion33 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg gikk ikke på jobb i dag hva skal jeg si ? -.. trenger en bra unnskyldning, sjefen er super snill, men burde ha en unnskyldning. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hvorfor dro du ikke på jobb? Kan du ikke bare si hva som er grunnen? Og uansett veldig dumt hvis du "skulker" uten å si ifra... Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Hvorfor dro du ikke på jobb? Kan du ikke bare si hva som er grunnen? Og uansett veldig dumt hvis du "skulker" uten å si ifra... Det er ikke så seriøs jobb, men jeg har ikke mobil - solgte den i går, han har sikkert prøvd å ringe meg, jeg ble litt deppa i dag, tror jeg har begynt å få tynn hår linje, ellers er håret tykt, så på prison break fra kl 12 i går til 24.30 , så jeg tok å fjerna alt håret med en klippemaskin, i det øyeblikket ville jeg enten dø eller bare fjerne alt håret på hode, nå ser jeg som Avatar ut, fikk ut frustrasjonen min, masse shit som skjer nå ikke bare håret, men mye greier for en 20 åring på engang. Det siste jeg brydde meg om i dag var jobben, jeg stod der å fiksa håret, men det gikk ikke det så jevlig ut. Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Si at du har fått kreft, og måtta på cellegift greie, også bruk ditt manglende hår som bevis. Beklager å spøke litt med alvorlig tema.. Men jeg synes det kan virke som at du kan ha godt av å snakke med en psykolog, be fastlegen om en henvisning 1 Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Si at du har fått kreft, og måtta på cellegift greie, også bruk ditt manglende hår som bevis. Beklager å spøke litt med alvorlig tema.. Men jeg synes det kan virke som at du kan ha godt av å snakke med en psykolog, be fastlegen om en henvisning Når man samler mye frustrasjon, og dårlig ting, og slipper ikke det løs vil man på et tidspunkt eksplodere. Har ikke manglende hår eller hårtap, jeg følte at det begynner å bli vanskeligere å style pågrunn av en sånn liten spot i midten av hårfestet er tynt og det plager meg .. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Deilig å klippe meg slipper å tenke på håret hele tiden, kommer jeg til å miste det kommer jeg ikke? halve eksamen forberedelsen gikk på å se på håret Endret 19. mai 2014 av lion33 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 1. Gå på jobb imorgen. Det er garantert det beste i din situasjon. 2. Si det som det er, og ta støyten om det blir noen. Du trenger ingen unnskyldning, men du bør definitivt be om unnskyldning. 3. Gå til fastlegen og snakk om depresjonen. Kanskje ternger du hjelp. 4. Ikke se TV mer enn er par timer om dagen. 5. Håret vokser ut igjen. Få noen til å hjelpe deg å barbere det helt glatt, og ta tiden til hjelp. 6. "Tynn hårlinje" er arvelig, normalt og ingenting å deppe over. Se på Sean Connery, han ble bare tøffere jo mindre hår han fikk. Geir 6 Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 1. Gå på jobb imorgen. Det er garantert det beste i din situasjon. 2. Si det som det er, og ta støyten om det blir noen. Du trenger ingen unnskyldning, men du bør definitivt be om unnskyldning. 3. Gå til fastlegen og snakk om depresjonen. Kanskje ternger du hjelp. 4. Ikke se TV mer enn er par timer om dagen. 5. Håret vokser ut igjen. Få noen til å hjelpe deg å barbere det helt glatt, og ta tiden til hjelp. 6. "Tynn hårlinje" er arvelig, normalt og ingenting å deppe over. Se på Sean Connery, han ble bare tøffere jo mindre hår han fikk. Geir Har jobb på onsdag, men tenkte å sende en melding, bare si at jeg glemte at jeg skulle jobbe i dag sjekka feil på timeplanen thx alot folkens kom på det selv. .Jeg skal ikke barbere det, kommer til å vokse ut etter 1-2 uker fint, etter 1-2 mnd så har jeg fult hår igjen . Håret mitt vokser fort. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hvorfor dro du ikke på jobb? Kan du ikke bare si hva som er grunnen? Og uansett veldig dumt hvis du "skulker" uten å si ifra... Det er ikke så seriøs jobb, men jeg har ikke mobil - solgte den i går, han har sikkert prøvd å ringe meg, jeg ble litt deppa i dag, tror jeg har begynt å få tynn hår linje, ellers er håret tykt, så på prison break fra kl 12 i går til 24.30 , så jeg tok å fjerna alt håret med en klippemaskin, i det øyeblikket ville jeg enten dø eller bare fjerne alt håret på hode, nå ser jeg som Avatar ut, fikk ut frustrasjonen min, masse shit som skjer nå ikke bare håret, men mye greier for en 20 åring på engang. Det siste jeg brydde meg om i dag var jobben, jeg stod der å fiksa håret, men det gikk ikke det så jevlig ut. Troll 1 Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Hvorfor dro du ikke på jobb? Kan du ikke bare si hva som er grunnen? Og uansett veldig dumt hvis du "skulker" uten å si ifra... Det er ikke så seriøs jobb, men jeg har ikke mobil - solgte den i går, han har sikkert prøvd å ringe meg, jeg ble litt deppa i dag, tror jeg har begynt å få tynn hår linje, ellers er håret tykt, så på prison break fra kl 12 i går til 24.30 , så jeg tok å fjerna alt håret med en klippemaskin, i det øyeblikket ville jeg enten dø eller bare fjerne alt håret på hode, nå ser jeg som Avatar ut, fikk ut frustrasjonen min, masse shit som skjer nå ikke bare håret, men mye greier for en 20 åring på engang. Det siste jeg brydde meg om i dag var jobben, jeg stod der å fiksa håret, men det gikk ikke det så jevlig ut. Troll spurte noen deg? har ikke mobil akkurat nå ellers så hadde jeg lagt et bilde av avatar hode m Endret 19. mai 2014 av lion33 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Siden det ble postet i et offentlig forum.... ja. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Ikke noe sjakktrekk å si at du "glemte at du skulle på jobb". To mulige utfall: Sjefen din gjennomskuer deg og du blir seende ut som en løgner som sniker seg unna jobb. Sjefen din tror på deg og du blir seende ut som en uansvarlig vims som ikke klarer å komme seg på jobb i tide. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Ikke noe sjakktrekk å si at du "glemte at du skulle på jobb". To mulige utfall: Sjefen din gjennomskuer deg og du blir seende ut som en løgner som sniker seg unna jobb. Sjefen din tror på deg og du blir seende ut som en uansvarlig vims som ikke klarer å komme seg på jobb i tide. Nei men , han forstår , men dumt at jeg ikke sa ifra. Men jeg hadde så fint hår på 17 mai, plutselig i dag var det helt umulig å style, hårlinjen virket mye tynnere enn før. Ble bare frustrert at så mye shit skjer så tidlig .. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Er dette tull? Du kan ikke la være å gå på jobb fordi du ikke er fornøyd med håret ditt. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Så klart er dette tull... Er vel ingen som blir hjemme fra jobb fordi hårlinjen er feil eller fordi man ikke klarer å style sitt eget hår, samt ha en arbsidsgiver som forstår det... Så sant ikke dette er arbeidsgiveren da: http://parykksalongen.no/ Endret 19. mai 2014 av Bjerknez 1 Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 hahah for noen folk , Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 hahah for noen folk , Enten er det alvor, og da bør sette pris på helpen du får og ignorere trollebskyldningene, eller så er det tull, og da har du kastet bort min og andres tid. Jeg er enig med Benny: Å skylde på at du glemte at du skulle på jobb er ikke noe sjakktrekk. Du synes kanskje ikke dette er verdens mest seriøse jobb, men om ikke annet er den god å ha på CV'en den dagen en "seriøs" arbeidsgiver spør etter referanser. Igjen: Du bør søke faglig hjelp for dine oppsamlede frustrasjoner så du kan få dem ut og komme på sporet igjen. Ellers blir skulkingen fort mer enn en engangshendelse. Det er langt fra noe å le av... Geir 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå