tratrins Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hei! Jeg har nå den første galaxy note'n og kunne tenke meg å oppgradere om ikke så lenge. Min første tanke var å kjøpe Note 3, men i og med at det ikke er noe faktisk galt med telefonen min så vurderer jeg nå å kjøpe en Note 10.1 2014 edition. Grunnen til dette er at jeg kunne brukt tab'en i jobbsammenheng ol. Men om det skulle vise seg at jeg kjøpte en tab, og så har behov for å oppgradere telefonen også, ville det blitt litt dobbelt opp å ha både note 3 og note 10.1? Er jo nesten litt tab-størrelse på telefonen Eventuelt om det ikke er vits i å ha begge deler: har noen noe anbefalinger om hva jeg bør velge? Lenke til kommentar
joffa_ Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg sitter idag med Note 3 og 1.gen Galaxy tab 10.1 (med CM 10.1 - 4.1.1 tror jeg) Selv om tab'en begynner å skrante litt på HW, fungerer den utmerket godt til Play music, surfing og 720p video. Ser ingen grunn til å ikke ha begge to(Kjøpte tab'en lenge før Note 3, såklart). Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg hadde Note 1 frem til for noen uker siden, den har vært fantastisk i mange år, men er nå i langsomste laget. Etter litt frem og tilbake havnet jeg på Nexus 5 16G, nesten like stor (bare litt smalere), samme oppløsning, og ufattelig mye raskere. Den kan ikke utvides med minnekort, men det får så være. Den er utrolig lett, det er velkomment. Jeg så lenge på Note 3, men har ikke angret. At jeg sparte 2000 kroner var og en bonus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå