MoonLight Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Pappa lot meg smake vin og øl da jeg var..tja...ti? Fikk lov til å ta en smak av ølen hans når det var helg. :-D Eller så hadde jeg både skrubbsår og oppskrapte armer etter klatring i trær og på fjellet. Joda. Mamma sa vi måtte være forsikige så vi ikke skadet oss, men ... Endret 7. juni 2014 av MoonLight Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Bar kniv fra jeg var 6 år gammel. Spikka av meg høyre pekefingertupp men det kom ikke blod så det var greit Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg kjørte traktor da jeg var 8 år. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Jeg kjørte traktor da jeg var 8 år. Jeg kjørte traktor når jeg var 4 Holdte på å kræsje inn i en stor love men da hjalp storebroren min meg på seks å styre unna hehe Han lærte meg å svømme også da var jeg runt fem tror jeg men holdt på å drukne han for han svømte med meg på ryggen:) Uten vest...Hvor var foreldrene våres hehe;) Men jeg glemmer det aldri Moren min har senere sagt at hun ønsket å gi oss fri oppdragelse. Sikkert en dårlig unnskyldning, men vi lever fortsatt en gang padlet vi langt langt vekk også for å kjøpe rømmegrøt. Da gikk kanoen rundt og broren min holdt meg fast for jeg ble slått i svime sa han også fløt vi bortover en foss...Da var vi jammen ikke store, men hadde heldigvis vest på oss Jeg husker så godt jeg lo da jeg så slippersen hans fløt opp foran oss:) Også var det så deilig å flyte nedover Endret 8. juni 2014 av Sabell Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 http://www.dagsavisen.no/samfunn/farlig-lek-gir-robuste-barn/ Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Det er ganske dårlig ja. Jeg har fra barna mine var helt små bevisst latt dem aktivisere seg selv og leke for seg selv, ikke hele tiden da, men mye av tiden. Barn har bare godt av å kjede seg, det stimulerer fantasien. De har ikke bruk for at vi hele tiden skal underholde dem. Jeg har også latt dem ramle og slå seg, ikke prøvd å hindre det fra å skje. De får klatre, springe og utfordre seg selv. Jeg hadde ikke latt dem gjøre noe som kunne gjort at de slo seg ihjel, men begge har skrubbsår på begge knær f.eks. I perioden hvor de lærte å gå så ramlet de og jeg sier bare "opp igjen" når de gjør det. Har sett unger som blir fra seg når de slår seg, men mine må kanskje bare blåses litt på og så er det på an igjen. Eldste er nok ikke helt klar for å gå ut på egenhånd helt enda, men han ser seg ikke for i biltrafikken og er ganske tankeløs sånn sett. Han har vært på kameratbesøk da og har vært på overnattinger hos familie uten foreldre fra han var ganske liten. Samme gjelder søsteren. De får krangle seg i mellom også og leke sammen. Jeg kan ikke underholde dem hele tida. 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Det er ganske dårlig ja. Jeg har fra barna mine var helt små bevisst latt dem aktivisere seg selv og leke for seg selv, ikke hele tiden da, men mye av tiden. Barn har bare godt av å kjede seg, det stimulerer fantasien. De har ikke bruk for at vi hele tiden skal underholde dem. Jeg har også latt dem ramle og slå seg, ikke prøvd å hindre det fra å skje. De får klatre, springe og utfordre seg selv. Jeg hadde ikke latt dem gjøre noe som kunne gjort at de slo seg ihjel, men begge har skrubbsår på begge knær f.eks. I perioden hvor de lærte å gå så ramlet de og jeg sier bare "opp igjen" når de gjør det. Har sett unger som blir fra seg når de slår seg, men mine må kanskje bare blåses litt på og så er det på an igjen. Eldste er nok ikke helt klar for å gå ut på egenhånd helt enda, men han ser seg ikke for i biltrafikken og er ganske tankeløs sånn sett. Han har vært på kameratbesøk da og har vært på overnattinger hos familie uten foreldre fra han var ganske liten. Samme gjelder søsteren. De får krangle seg i mellom også og leke sammen. Jeg kan ikke underholde dem hele tida. Jeg er ikke så ofte fan av deg, men akkurat denne posten likte jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå