Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Truffet en som kommer fra velstående family...

Anbefalte innlegg

ja... har truffet en fyr jeg liker godt, og han kommer fra en familie med penger og har alt. Alle har fulgt sine forfedre og tatt høy utdannelse... og det gjør fyren min også. Jeg synes det er litt ubehagelig, for jeg er helt motsatt, og min fam. Vi har dårlig råd, ingen i min familie har høy utd bortsett fra et par stk, og jeg vet ikke hva jeg vil gjøre med livet, og har opplevd mye vondt.

Føler meg nesten mindreverdig. Lurer på hva han tenker? Er det ikke litt pinlig? Hva slags problemer vil dette by på.. har ikke møtt foreldrene hans, men er redd dem skal tenke sitt. :S

Anonymous poster hash: 7a07d...b9f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan variere noe veldig. Det kan jo alltids hende det blir vanskelig å finne samtaleemner som alle trives med rundt middagsbordet, men i prinsippet så er det jo selvfølgelig ikke et problem.

Høy utdanning sier absolutt ingenting om verdien eller menneskeverdet til noen. Det sier kun noe om fagkompetansen innenfor et potensielt veldig smalt område.

Lenke til kommentar

Vanskelig situasjon, pengene hans er en av grunnene til at du liker han så godt, det går ikke an å ikke bli begeistret for penger. Det at han kunne levd livet i sus og dus, men likevel velger utdannelse (BI teller ikke), så betyr det at han er en seriøs fyr og har fått streng oppdragelse. Det at du ikke kunne ha levd livet i sus og dus, og likevel ikke har tatt noen utdannelse, faller nok ikke like godt hjem hos foreldre og venner av han. Husk, man har jobbet hardt i lang tid for å bygge sitt liv, hvorfor har ikke du det?

Uansett, du høres ung ut, dere skal ikke være sammen resten av livet uansett, så for all del, kjør på :) Du er sikkert ei snill og bli jente, da er det ingen som frastøter seg deg uansett :) Smil og vær et godt, ydmykt og behagelig menneske så passer man inn overalt :) Lykke til :)

Anonymous poster hash: fe079...37e
Lenke til kommentar

ja... har truffet en fyr jeg liker godt, og han kommer fra en familie med penger og har alt. Alle har fulgt sine forfedre og tatt høy utdannelse... og det gjør fyren min også. Jeg synes det er litt ubehagelig, for jeg er helt motsatt, og min fam. Vi har dårlig råd, ingen i min familie har høy utd bortsett fra et par stk, og jeg vet ikke hva jeg vil gjøre med livet, og har opplevd mye vondt.

Føler meg nesten mindreverdig. Lurer på hva han tenker? Er det ikke litt pinlig? Hva slags problemer vil dette by på.. har ikke møtt foreldrene hans, men er redd dem skal tenke sitt. :S

Anonymous poster hash: 7a07d...b9f

Jeg ser ikke helt problemet med det.. :-)

Så lenge dere er glade i hverandre så er det vel det som teller? :-)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke forstå at han har problemer med det. Han liker deg. Skal du holde imot ham at de har penger? Det blir vel nesten like ille som at han skulle gjøre det motsatte.

Så lenge du liker ham og han liker deg, så er det hovedsaken her. Dessuten er du jo ikke ute etter pengene hans :)

Lenke til kommentar

Ekte kjærlighet kan ikke måles i penger. :)

Det er bare noe fattige mennesker sier.

Hva definerer du som et "fattig" menneske Zarac? Jeg definerer et fattig menenske, som et menneske lever alene og ikke har venner eller sosiale antenner.

Rikdom og fattigdom kan ikke måles i penger.

Lenke til kommentar

Ekte kjærlighet kan ikke måles i penger. :)

Det er bare noe fattige mennesker sier.

Hva definerer du som et "fattig" menneske Zarac? Jeg definerer et fattig menenske, som et menneske lever alene og ikke har venner eller sosiale antenner.

Rikdom og fattigdom kan ikke måles i penger.

Jeg bruker den vanlige definisjonen, ikke den idealistiske.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...