Gjest medlem-169651 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Er ute etter en ny mobiltelefon med knallbra kamera og meget god batteritid. Gjerne best på begge. Kameraet bør ta strålende bilder og glimrende videoopptak. Batteriet bør vare i et par dager før den må lades, selv ved tung bruk. Og den bør ikke være for stor og klumpete. Helst 4,5 tommer skjerm eller mindre. Finnes denne telefonen? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Finnes vel bare 1 telefon med superbra kamera Nokia 1020. Kommer med påstanden at ingen smarttelefoner tåler hard bruk over flere dager uten å lade batteriet. Så er du veldig hard på krava dine, finner du ikke en slik telefon. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Har dessverre innsett at du har rett, så jeg gikk tilbake til iPhone. Da slipper jeg Android, og får god lyd i øretelefonene. Samt at kameraet er bedre enn de fleste andre telefonene jeg har prøvd. Lumia 1020 er sikkert en bra telefon, men for tung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå