corningstone85 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Gammlefar i huset skal ha ny Pc, og da både han og jeg er litt utdatert på bærbare pcer tenkte jeg å spørre her. Ting han skal bruke den til. -Jobb -Office -Internett og andre småting -Må ha ÆØÅ taster Maks pris rundt 4500 helst under Men ville ikke ha av de billigste, skulle gå rimelig raskt Forslag taes imot med et stort Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Nå vet jeg ikke hvor gammel din far er, men om jeg tenker på meg selv og de kriterier som jeg ville valgt så tenker jeg: batteritid. gidder ikke å være plugget til veggen hele tiden. skjerm. ikke så viktig for meg at den har veldig høy oppløsning. bør heller ikke være noe større en 15" og ikke mindre en 12". lagringskapasitet. ikke så veldig viktig. hadde vært greit med en SSD eller hybriddisk. ram. tar det jeg får CPU. bør vel være en i3 brikke der. vekt. må være grei å ha på fanget. og da får jeg frem denne. eller denne om han ikke liker skjermstørrelsen. men det er sikkert andre som har like gode forslag. Lenke til kommentar
corningstone85 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Fant den her, merkelig pris på en i7 4gen?http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/LE59409471/lenovo-ideapad-g510-15-6-barbar-pc?scid=EXT_PRICEENGINE_PRISGUIDE#tab-more-info Endret 19. mai 2014 av corningstone85 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Fant den her, merkelig pris på en i7 4gen? http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/LE59409471/lenovo-ideapad-g510-15-6-barbar-pc?scid=EXT_PRICEENGINE_PRISGUIDE#tab-more-info Løp og kjøp! Lenovo er kvalitet. Tviler på at han bryr seg veldig om SSD og full hd, men du kan jo spørre. Endret 19. mai 2014 av PgUp Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Ja bra pris - men har dårlig tn skjerm med de usle 1366 x 768 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå