Gå til innhold

Noen som har fått Whitebox CL50 i det siste???

xtrails

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Mellom noen som gir deg toppsupport og etter hva jeg vil tro nye komponenter fra de ødelagte med en gang. Mot noen som etter hva jeg har forstått fra denne tråden "jatter" med kunden så ja. Da ville jeg betalt mellomlegget.

Skal vedde en tastaturtast på at Whitebox nøler mindre enn Zepto når det kommer til utlevering av komponenter. Ikke deres feil at alle vil ha Whitebox.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, tipper går det mot slutten for Whitebox. Det morsomme er at det er absolutt ingen personer i selskapet som er sporbare, overhodet! Prøv å søke etter Jason Miller eller Peter Sandvik, i skattelister, adresselister, google, whatever - eller se om dere finner Whitebox på Vik senter. Lykke til med CL50 alle sammen! :lol:

Lenke til kommentar
Vel, tipper går det mot slutten for Whitebox. Det morsomme er at det er absolutt ingen personer i selskapet som er sporbare, overhodet! Prøv å søke etter Jason Miller eller Peter Sandvik, i skattelister, adresselister, google, whatever - eller se om dere finner Whitebox på Vik senter. Lykke til med CL50 alle sammen! :lol:

jeg bor faktisk på vik, 2 min fra.

har ikke hørt noe om at de er der, skal ta en tur ned på sentret og skjekke.

Lenke til kommentar

jeg bor faktisk på vik, 2 min fra.

har ikke hørt noe om at de er der, skal ta en tur ned på sentret og skjekke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Min ble sendt i dag, jeg fikk til og med sporingsnummer... Må innrømme at jeg er litt irritert, men la gå. Jeg skal ha den maskinen på mandag, uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...