duda Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvis du har en dritt maskin så er kanskje service viktig, men jeg satser på at jeg ikke får det. Det er alt. Må jeg vente noen uker på reperasjon blir den vel oppgradert i mellomtiden 8) Det er sinnsykt frustrerende når så mye penger står på spill, men jeg prøver å holde meg rolig. Hvis de i Whitebox lyver til meg i telefonen så kommer jeg etter dem med alt jeg har hvis maskinen ryker... en dag. Jeg finner ingen verdige alternativ til CL50 uansett. Å Dennis88: Kjeften om Powerbook eller noe sånt mye ga du for din maskin?? Lenke til kommentar
smas Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ja det er mulig de bare svarer dette for at vi ikke skal avbestille... men det er jo jævelig irriterende å gå rundt å vente på maskinen når man faktisk trenger den... Når man ringer å spør bør man jo få et ærlig svar, vi har ikke fått inn maskinen ennå el.l. Jeg spurte i går, og da sa de at maskinen var gjort klar med den nye harddisken jeg ba om. Og at en skulle sendes med bud i dag. Det er bare det at jeg tror ikke på de før jeg jhar maskinen i mine egne hender... Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg finner ingen verdige alternativ til CL50 uansett. Å Dennis88: Kjeften om Powerbook eller noe sånt hahahahahaha , kanskje på tide å variere dine svar snart..? Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Dere er nok ikke de eneste som har ventet lenge på maskinen deres... Har heldigvis fått min nå, men det tok hvertfall en uke lenger enn de lovte. I tillegg sa de jeg skulle få tradløst nettverkskort g, men tror jeg ikke har fått det. Det fantes jo absolutt ingen oversikt over hva jeg hadde fått... I tillegg er det jo disse klistrelappene på tastene. Skjønner ikke at de prøver å være litt mer seriøse, da hadde de solgt sinnsykt bra! Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 De som syns servicen til whitebox er dårlig har ingen anelse hva de prater om. Jeg har fått sinnsykt bra service. Ja det har tatt litt tid for å få ting til å fungere, men jeg har fått gratis oppgradering som kompensasjon. Jeg fikk en usb bluetooth til 995kr. Og her er det en annen som sier han har fått 3 oppgraderinger gratis. Så faktumet er at de har veldig bra service. Det kan jo ikke være deres feil hvis leverandørene ikke klarer å levere i tide. Lenke til kommentar
ole_gab Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Sitter også og venter på en CL 50 som skal leveres med bud i dag ..... Ble litt skeptisk når jeg så posten til SuperMorten over. Er det noen mulighet for og raskt sjekke om det er et tradløst nettverkskort med g-standarden som sitter i? Slik at jeg kan finne ut dette før jeg betaler budet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 mye ga du for din maskin?? Rett opp under 17 000,- eks. frakt Lenke til kommentar
xtrails Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Det ser ut til at min maskin er på vei nå. De sa at den var levert inn på posten mandag, men det stemmer ikke den var levert inn på posten Tirsdag Kl.17.05. Så vi får vente og se hva jeg får. Dette med klistrelapper på tastaturet hva er det for noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg snakket nettopp med Whitebox. De skyldte litt på tastaturproblemet osv, men sa at maskinen "lå klar for henting av posten" hva nå enn det betyr. Jeg får den i alle fall i morgen. Lenke til kommentar
ole_gab Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Da kom min med budbil :smile: Det manglet en tråløs ruter, men den var visst ankommet i dag så de skulle ettersende den. Litt rart at de fører opp ting som levert på fakturaen uten at de har mottat varene på sitt eget lager .... men men. Jeg har i alle fall fått veldig bra service. Pc`en ble bestillt forrige onsdag, de lovet levering mandag og den ble levert i dag. CL 50`en ser jo utrolig fet ut, og men den prisen så er det helt greit og vente et par dager ekstra. Ole-A Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvordan er veska? Stygg? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Dette med klistrelapper på tastaturet hva er det for noe? Ja, hva er dette? Er det et eneste klistermerke på tastaturet så går hele sullamitten i retur. Har snakket med Whitebox om dette tastatur tullet og det skal være i orden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvorfor kan du ikke bare ta av klistremerkene? Er det snakk om at bokstavene er klistret på eller er det noe annet? Hvis det er noe galt med tastaturet ber du bare om nytt, kostnadsfritt. Lenke til kommentar
smas Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kan med glede fortelle at jeg mottok min CL50 i dag. Det tok litt tid men nå er den kommet... Lenke til kommentar
ole_gab Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Veska er helt vanlig sort og ganske enkel, men den er da også ganske liten og passer akkurat til pc, lader og et par cd`er og noen dokumenter Når det gjelder tastaturet har de byttet ut alle nummer-tastene og ÆØÅ med nye taster. Disse har en litt annen fargetone enn de orginale, men man legger ikke merke til det med mindre man ser etter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det er bare originalt Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvorfor heller ikke kjøpe fra Zepto da? znoten 4100 er jo den samme maskinen som CL50 og kjøper en fra zepto får en ihvertfall en personlig support. Aldri opplevd en slik god support fra noen før. Bestilte og fikk maskinen på 2 dager. Det kaller JEG support! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 CL50: Centrino Mobile 1.5GHz 60GB Harddisk(7200RPM) 512MB DDR RAM 16671,- Z-note 4100: Centrino Mobile 1.5GHz 60GB Harddisk(7200RPM) 512MB DDR RAM 19572,- Er servicen verdt mellomlegget? Neppe. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvorfor kan du ikke bare ta av klistremerkene? Er det snakk om at bokstavene er klistret på eller er det noe annet? Hvis det er noe galt med tastaturet ber du bare om nytt, kostnadsfritt. Jeg har ikke mottatt min enda. Det eneste jeg vil ha er et helt vanlig norsk tastatur uten klistremerker. Det skal ikke være noe problem å laste ned en patch for å få < og > tastene til å fungere, men klistermerker som "garantert" detter av etter en uke er totalt uinterresant. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er servicen verdt mellomlegget? Neppe. Mellom noen som gir deg toppsupport og etter hva jeg vil tro nye komponenter fra de ødelagte med en gang. Mot noen som etter hva jeg har forstått fra denne tråden "jatter" med kunden så ja. Da ville jeg betalt mellomlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå