Gå til innhold

Noen som har fått Whitebox CL50 i det siste???

xtrails

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått Whitebox CL50 maskin i det siste?

:cry:

Jeg bestilte meg en Whitebox CL50 med 512mb ram, 60HD-7200 og DVD brenner for ca 3uker siden,da sa de at de skulle sende maskinen 3 dager etterpå.Det kom ingen maskin så jeg ringte til de.da skulle den sendes dagen etter.slik har jeg holdt på i 3 uker.senest i dag ringte jeg til de og da skulle skulle maskinen sendest i dag og jeg skulle få bekreftelse på mail.(Har enda ikke hørt noe fra de)

Nå vurderer jeg og avbestille maskinen.

Er det flere som har det samme problemet med Whitebox?

Er det en annen berbar som har de samme dataene for samme sum:19015.

Har sett litt på nx7000. er den like bra??

Setter pris på alle svar..

:woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Du har gått igjennom nøyaktig det samme som meg. Har også slitt med Whitebox i noen uker, fikk også beskjed om at den skulle sendes i dag og at jeg skulle få all info. Har også vurdert nx7000. Du er ikke alene.

Jeg venter i spenning på at maskinen kommer senest onsdag, på min bursdag, hvis ikke skal de få høre det.

Lenke til kommentar

jeg forstår ikke hvordan dere ikke har avbestilt maskinen ennå. hadde avbestilt den maks en uke etter den dagen jeg skulle ha fått den. når jeg kjøper en maskin så må servicen være bra i tillegg til maskinen også og når den servicen dere har fått er så elendig så hadde jeg avbestilt den med engang. hadde aldri tolerert det jeg. maskinen er ikke så bra til at jeg aksepterer å vente i 3 uker altså.

hadde jeg vært dere så hadde jeg avbestilt den maskinen nå, og eventuelt bestilt en acer travelmate 803 cli på itbutikken. er en 1,6 centrino maskin med 512 ram og 60 gb, og den koster bare 17000 et lr annet. står i en annen post her.

vil nok tro at acer er bedre enn whitebox, og hadde heller valgt acer'n. ellers er jo compaq nx 7000 bra den også. men har hørt litt klager angående batteritiden på den da. litt skuffende. jeg som digger compaq så mye.

men men.....avbestill whiteboxen deres!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Ja jeg ser at mpx.no selger den til kr22 469.- det var litt mer en jeg hadde tengt og gi.

Har sett litt mer på nx7000 og den ser faktisk veldig interesang ut

kan få den hos mpx.no for kr.20 665.-

Hvis det er noen som vet om noen tester på nx7000 eller noen som selger den billigere så er det veldig interesangt.

Noen som vet om det er Mediabay i HP maskinen så det går an og ha i extra batteri ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

For min del har jeg fått 3 oppgraderinger. Så lenge de kompanserer for feilene har jeg ikke problem med å bestille fra dem. Dessuten er det ingen med de specsa som er billigere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ringte de på nytt i dag. Da sa de at maskinen var sent i går og registrert på posten idag. Jeg fikk email fra de med ett sendingsnummer som ikke eksisterer???????

Shit, jeg har ikke hørt noe fra dem. Maskinen min ble sannsynligvis sendt sammen med din, så jeg får ringe dem i morgen.

Lenke til kommentar
Det tar ikke to dager og registrere en pakke!

Pakken var levert inn i går etter deres utsagn!

Jeg har fått beskjeder som dette i 3uker så jeg tror ikke så veldig på hva Whiteboks sier og skriver!

Hmm...Hvis jeg var deg ville jeg avbestilt og krevd pengene tilbake, slik service er rett og slett elendig!

Det går ikke ann å holde på slik som de gjør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

En ting (off topic), er ikke White Box en term som brukes for pc uten OS?

Også en ting til: driter i servicen så lenge jeg får pc'n. Den er jo så digg!

Lenke til kommentar

altså når servicen er så elendig så hadde jeg aldri akseptert det.

maskinen er ikke verdt all det styret, og for den prisen som xtrails måtte gi for maskinen, så hadde jeg kjøpt en acer for lenge siden.

hva skal du gjøre wh1t3inc når maskinen blir ødelagt og du må sende den på reperasjon til whitebox? klarer du å eventuelt vente i 3-4uker igjen før du får maskinen?

så elendig service har jeg aldri hørt før. service er like viktig som maskinen, og når servicen suger så jævlig så suger maskinen også. er ikke verdt å spare et par tusen når en må gjennom så mye dritt.

avbestill maskinen.

Lenke til kommentar
En ting (off topic), er ikke White Box en term som brukes for pc uten OS?

Også en ting til: driter i servicen så lenge jeg får pc'n. Den er jo så digg!

Hva om pc'en slutter å fungere etter noen måneder, eller hvis den får disk krasj, og du må sende den inn, og de må sende den tilbake igjen?

Man betaler ikke over 10000kr hvis man vet at service'en suger til de grader.

Lenke til kommentar

Bestillte en CL50 for 8 dager siden. Fikk beskjed om at den ville komme på torsdag. Ringte på fredag og fikk beskjed om at de jobbet på spreng og den kom i løpet av dagen... kl 15.00 stengte de og jeg fikk tak i dem i går. Da sa de at den var forsøkt levert på fredag(noe som er pisspreik, fordi det var noen tilstede hele døgnet) dessuten fikk jeg beskjed om at de ville ringe først... Ringte opp igjen i dag og fikk beskjed om at den blir sendt i morgen med bud... Forventer ingen ting... Hater slik dårlig service! :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis du har en dritt maskin så er kanskje service viktig, men jeg satser på at jeg ikke får det. Det er alt. Må jeg vente noen uker på reperasjon blir den vel oppgradert i mellomtiden 8)

Det er sinnsykt frustrerende når så mye penger står på spill, men jeg prøver å holde meg rolig. Hvis de i Whitebox lyver til meg i telefonen så kommer jeg etter dem med alt jeg har hvis maskinen ryker... en dag.

Jeg finner ingen verdige alternativ til CL50 uansett. Å Dennis88: Kjeften om Powerbook eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Bestillte en CL50 for 8 dager siden. Fikk beskjed om at den ville komme på torsdag. Ringte på fredag og fikk beskjed om at de jobbet på spreng og den kom i løpet av dagen... kl 15.00 stengte de og jeg fikk tak i dem i går. Da sa de at den var forsøkt levert på fredag(noe som er pisspreik, fordi det var noen tilstede hele døgnet) dessuten fikk jeg beskjed om at de ville ringe først... Ringte opp igjen i dag og fikk beskjed om at den blir sendt i morgen med bud... Forventer ingen ting... Hater slik dårlig service! :(

Det er utrolig! De sa det samme til meg: Forsøkt levert på fredag. Jeg stod opp tidlig for å få maskinen, men kom den? Neppe. Dessuten skal budet komme to ganger og legge igjen lapp i postkassa.

Men sant skal sies; alle som klager på servicen Whitebox har hatt i det siste antar at Whitebox lyver. Kanskje de virkelig har det travelt? De sier jo at etterspørselen etter CL50 har vært vanvittig høy, og det ser jo alle som leser her. Kanskje det er noe i det de sier. Tingen er bare at de kommer med løfter de ikke kan holde, men de forsøker jo bare å være hjelpsomme. Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...