Thombr86 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 det kan ha skada andre deler, men det er mindre sansynlig. tror de skadene er "lokale" og det verste er at de feilene bare kommer å går. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Hehe, nå fikk jeg testa psu'en. Jeg fikk låne en helt lik psu (chieftech) av en kamerat av meg. Pc'en startet. Så prøvde jeg min psu på kameraten min sin pc. Ingenting skjedde! Konklusjon: Jeg trenger ny psu Og jeg som holdt på å bestille meg nytt hk (håpet på at det var hk som var defekt, så jeg kunne kjøpe meg ny...hihi). Har tenkt på en billig og grei psu (pga pengemangel). Så jeg har planer om å kjøpe en av de billige Q-tech psu'ene (450W). Har hørt dårlige rykter om dem, men de er vel greie nok? Orker ikke å bruke over 600 kr på psu + jeg vil ikke kjøpe en ny chieftech! mvh ridgea ps. Jeg kjøpte kabinettet mitt med psu'en på spaceworld for litt over et år siden. Har jeg fortsatt garanti på psu'en? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 q-tec bråker som en nykastrert mann uten bedøving eller på norsk: bråker mye annbefaler noe annet. har du kviteringa og ikke har brutt forseglingene på den så går det vel greit. men du må kanskje levere tilbake kabinettet også!? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 jaja, ser ut til at jeg bestiller meg en ny Chieftech 360 W Var egentlig ganske fornøyd med den jeg hadde, var nemlig ganske stillegående. Så nå får jeg håpe at denne varer litt lengre! edit: kjøpte meg denne (demobrukt) Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 fikk min demobrukte Chieftech 360W psu idag. min stasjonære pc er oppe å går igjen...jippi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå