Gå til innhold

Se den nye videoen fra lekre DriveClub

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er helt latterlig å gi ut slike bilspill uten 60fps. Hvis de ikke klarer det i 1080p er det bare å bevege seg nedover i oppløsning helt til det er mulig å oppnå. Smooth bildeflyt > oppløsning any day.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Project Cars ser bra ut men det gjør Gran Turismo ut også. Jeg får bedre kjørefølelse av Need for Speed: Rivals enn Gran Turismo 6 f.eks, selv om NFS er utrolig urealistisk. Men lyden er der, responsen fra bilen er der.

30fps i et bilspill er egentlig så ille at jeg står over faktisk. Når du kjører fort og i en sving så blir ting blurrete, du mister fokus noe som er skikkelig ekkelt for øynene. Jeg kjøpte NFS: Rivals til PS4 og endte opp med å kjøpe det til PC istedet siden jeg ikke taklet 30fps. (60fps mod)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte NFS: Rivals til PS4 og endte opp med å kjøpe det til PC istedet siden jeg ikke taklet 30fps. (60fps mod)

NFS Rivals kjører i 60 FPS på PS4.

Og her understreker du en av mine teorier, nemlig at folk flest faktisk ikke klarer å se forskjell.

Ikke stabilt nei, det er masse blurring som foregår når du svinger i NFS Rivals på PS4 og det lugger i tillegg når det er mye på skjermen. På PC er det 60 fps hele tiden med bra skjermkort.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...