Prostituert Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 http://variety.com/2014/digital/news/youtube-to-acquire-videogame-streaming-service-twitch-for-1-billion-sources-1201185204/ Ha det bra E-sport. E-sport + Youtube = Dead Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Skal ikke tro alt man leser. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Tviler dem kommer til å gjøre noe negativt med Twitch. Tipper dem beholder siden, noe annet ville vært galskap. Twitch har vunnet mange medlemmer pga det er så oversiktlig og lett å følge med dem man følger. Det er jo mange alternativer nå da, sånn som Hitbox.tv som bruker html5 player. Den takler lett 60fps noe Twitch.tv ikke klarer. Kan streame 60fps men videospilleren vil hakke litt. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Google har sluttet å tvinge G+ inn i produktene sine. Jeg tipper dette bra jeg. Med Google sin serverpark bak Twitch kan det bli kanon. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 TotalBiscuit, som benytter både Twitch og Youtube som hovedinntekt, har en halvtimes video om hans tanker rundt dette: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Greit nok det, men noe sier meg folk som streamer med musikk, hjelp fra Nightbot kommer til og bli bannet p.g.a copyright osv :/ Noe youtube er veldig flink til og jakte ned folk og fjerne dem.. Endret 19. mai 2014 av Bare Ban Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor man er så redd for at Twitch går til grunne pga. Youtube/Google. De kaster ikke bort så mye penger for å ødelegge en tjeneste. Google er flink til å forbedre tjenester, synes jeg. Med Google i ryggen, så er det godt mulig at E-sport kan bli enda større. Det er bare positivt at store aktører tar e-sport seriøst. Noe av problemet med e-sport er at det har vært veldig små aktører involvert i bakgrunnen. Nå har sporten fått Google, som er en av de aller største aktørene på Internett-markedet i dag. Hva er negativt med det? Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Husk at det kommer flere streamingtjenester på markede om dagen, kan alltids flytte over til hitbox.tv Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Kan bli bra eller full kræsj med regionsperrer og content id. Vanskelig å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå