Gjest Bruker-182691 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Slet med sosial angst og mye dritt for ca. 2 år siden, hadde aldri trodd jeg kom til å tørre å si "hei" til en jente. Nå 2 år senere snakker jeg lett med jenter, både når jeg er edru og med alkohol i blodet. Har også hatt 2-3 jenter som har sjekket opp meg i edru tilstand. Ser hverken bra ut, eller er spesiell. Er bare meg selv, og stikker på byen/fest for å ha det morro og for å møte folk. Får jeg lov til å spørre om jentene var totalt sett bedre enn deg? Utseende + ambisjoner Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kan tørre å påstå at de så bra nok ut til at de fleste ville snudd seg å sett etter dem, og jeg er jo "bare" en gamer så dem var vell bedre enn meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ikke prøv å sett dere inn i huet på jenter, gutter. Men la meg bare få understreke at alt som gjøres og sies er meningsløst. De later som om de ikke liker at dere gir dem oppmerksomhet, de later som om de synes de selv er stygge, og de later som om de ikke vil snakke med dere og de later som om de ikke liker dere. Ett eller annet sted på veien gikk det utrolig galt med kvinnen, og de begynte å late som. Gode refleksjonar frå eit medlem av "the broken sex". Utelivet er tidvis underhaldande å studere sidan det er så mykje teit som blir sagt og gjort. 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Som Hank Moody sier, man skal sette pris på at man i det hele tatt for lov og være rundt slike deilige vesen. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Som Hank Moody sier, man skal sette pris på at man i det hele tatt for lov og være rundt slike deilige vesen. Så bra at dere lar 10'erne være, derfor det er så enkelt å plukke dem opp Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hank Moody drar ikke damer altså? 2 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Som Hank Moody sier, man skal sette pris på at man i det hele tatt for lov og være rundt slike deilige vesen. Så bra at dere lar 10'erne være, derfor det er så enkelt å plukke dem opp ;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå