Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på dere jenter som er veldig pene, som stråler når dere ut på byen, hva skal til for å kunne få nr deres eller bli kjent med dere? Hvis gutten er kjekk, er det liksom nok? Hvis gutten er kjekk sjekker dere dem opp? Eller må de komme å sjekke dere opp? Jenter som sier de har kjæreste, sitter på fanget hans, etterpå ser du henne alene med ei venninne, du kan ikke se kjæresten hennes, hva er greia? Det var den jenta i går, som så på meg, flere ganger, og når hun kom mot meg, tok hun på armen min som om hun ville dra meg med, jeg dro til danse gulvet, men jeg bestilte en drikke, trengte litt alkohol, for å få super selvtillit, vennene mine prøvde å sjekke de opp, dem slutta å danse gikk til venne gjengen sin. Da jeg gikk for å spørre hva hun heter, sa hun jeg heter ... og dette er typen min . Javel. bitch ..sikkert. ,

Anonymous poster hash: 60c70...c35
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God selvfølelse, men viktigst av alt; høy selvtillit, betyr så å si alt.

Jenter er ikke så opptatt av utseende som mange tror. Når alt kommer til alt er det hvordan du fanger oppmerksomheten hennes på og personligheten din som er avgjørende faktorer for å lykkes i jakten på erobringer. Kjemi kan vel også sies å være en relativt betydningsfull faktor, men først og fremst er det måten du forfører henne på ved bruk av din gledelige utstråling, ord og fysiske berøringer, som betyr noe.

Slenger dog på en NB; selv om utseende ikke betyr så mye som mange tror, betyr det fortsatt en ørliten brøkdel av en pick up. Det er viktig å ta seg bra ut ved å være ren, ha god hygiene, velstelt og helst også en type klesstil du føler deg vel i. Alt dette bidrar også til å bygge oppunder en god selvfølelse, som igjen øker selvtilliten.

Et supert "triks" er å gå inn i casen med en god porsjon humor, glede og godt humør! Det smitter. Får du en jente til å le (med deg), stemmer sannsynligvis kjemien og dere kommer godt overens. Da er veien ofte kort til mobilnummer, Facebook, hjem til hun, hjem til deg og/eller lignende.

Tankegangen burde for øvrig til enhver tid være at du er premien. Blir du avvist, så fint - hennes tap og du beveger deg videre med hodet hevet på slagmarken.

Endret av SilvioBerlusconi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er som personen sier ovenfor!
H*n forklarte det egentlig veldig bra :)

Jeg er f.eks super vanskelig å sjekke opp, og utseende betyr virkelig ikke alt.

Har du selvtillit, får meg til å le, har glimt i øyet og ett fint smil så er du allerede på lang vei :)

Var en fyr i jula som prøvde å sjekke meg opp, lav, skjeve tenner og ikke en type gutt jeg ville snudd meg etter på byen. Men hvordan han behandlet meg, fikk meg til å le, selvtillit og var bare god tvers igjennom, sjarmerte meg veldig veldig mye.

Men også viktig å ikke ha for mye selvtillit og tro at du er på topp. Du må være litt ydmyk også :)
Jenter liker som regel å være den som blir sjekket opp, så lenge han ikke blir alt for slitsom.

Om hu har type og det virker som hu sjekker deg opp... vell... bare snu deg med hodet hevet.. Ikke verdt å kaste bort tid på...

Og ikke være redd for å bli avvist

Lenke til kommentar

Det er jo den greia , å bli avvist det føles så awkward og kjipt. .Når jenta sier hun har type, kanskje jeg burde si bare " Det var hyggelig å hilse på deg hvertfall". . Det som irriterer meg er hvis hun er der hele natten, og hun vet at du vil ha henne, men du får ikke hun .. .det er som når jeg vet om jenter som vil ha meg, men jeg vil ikke ha dem.. Jeg har nesten lyst å gi opp å sjekke opp jenter utpå byen, for det første har jeg ikke sjekka så mange opp, men det blir aldri noe seriøst folk er drita, snakker tull. DU prøver å bli kjent med hun med alt som kommer fra munnen hennes er bare tull, mens de pene jentene bare hilser og snakker 1-2 min så går de andre steder, eller venter på å bli sjekka opp.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Vel, det er akkurat som å søke sommerjobb, du kommer til å få 10-100 avslag før du får et intervju, så finner du kanskje kjemien i ett av 10-20 intervjuer/samtaler.

Lenke til kommentar

Jeg tror utseende har endel å si, når det kommer til stykket.

Har selv en relativt feit kompis, som ofte er ute og "drekker". Relativt hyppig, danser han med damer, og slår av en prat, når han er full. Men så stopper det.

Tror det er mange "yngre" på forumet her som bekymrer seg for mye over dame-ting. Ikke tenk for mye på sånt... Bedre å skaffe seg en hobby, trene, bruke huet, skaffe seg kunnskaper.

Var å syklet uti oslomarka igår, og det er en god del damer der... Mange som jogger, går tur etc. Så det var litt morsomt. Tror det er mange single gutter som sitter med ølen i hånda og lurer på hvorfor de ikke har dame, når de heller burde brukt tiden på mer "nyttige" ting, også hadde bare dama kommet med på det lasset, i et annet miljø og en annen setting...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Jeg tror utseende har endel å si, når det kommer til stykket.

Har selv en relativt feit kompis, som ofte er ute og "drekker". Relativt hyppig, danser han med damer, og slår av en prat, når han er full. Men så stopper det.

Tror det er mange "yngre" på forumet her som bekymrer seg for mye over dame-ting. Ikke tenk for mye på sånt... Bedre å skaffe seg en hobby, trene, bruke huet, skaffe seg kunnskaper.

Var å syklet uti oslomarka igår, og det er en god del damer der... Mange som jogger, går tur etc. Så det var litt morsomt. Tror det er mange single gutter som sitter med ølen i hånda og lurer på hvorfor de ikke har dame, når de heller burde brukt tiden på mer "nyttige" ting, også hadde bare dama kommet med på det lasset, i et annet miljø og en annen setting...

Når vi snakker om det her tror jeg de fleste går utifra at man er gjennomsnittlig kjekk.

Lenke til kommentar

Vel en mulighet er at noen jenter i ung alder liker å gi gutta et hint om at de er interessert, for så når de gutta tar kontakt så bare sier de at de har type som er ved siden av som de viser frem for kanskje det at de er stolte av han og så vil de at du skal få en "på tryne" liksom. En annen mulighet er at typen er den drittsekken som sier til dama si at gi han et hint og kom å sett deg her, så ser vi om han kommer bort og da presenterer du meg for han. Dette kanskje fordi de nettopp har blitt sammen, eller de begge har liten selvtillit, eller faktisk de er bare skikkelig tullinger som liker å kødde med andre for å se på trynet ditt hvordan du tar det. Etter at jeg leste det du skrev så kunne jeg se drittsekk motiver... Når en kvinne er sammen med en fyr i ung alder så gjør hun sånne dumme ting, sier ikke at alle gjør det. Men hvis du aldri har vært sammen med en sånn jente som hu, så viser det på at de gjorde det der for drittsekk skyld. Jeg mener ikke noe negativt om deg, men som tenåring så skjer sånne greier fordi noen er klyser og andre er bitch... Man skal bare prøve å forså at selv om du selv ikke har problemer med deg selv mentalt eller noe, så betyr det ikke at andre har det.... Er en mulighet når det gjelde visse personer og når det gjelder tenårings tiden kanskje. Håper denne ga deg svar. ;-)

Endret av TheOnlyHopeLeft
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke glem at mange av jentene bruker mye omtanke og tid på utseende før de skal på byen for så og ignorere alle som prøver og ta kontakt. Jeg er nok ikke den peneste men jeg vet at noen venner av meg er gutter som jenter noen ganger prater om og liker godt og selv ikke de får kontakt med noen av dem, Syntes det er utrolig rart at jenter skal jobbe så lenge og mye med kropp og hår for så og bare ignorere eller bli sure på folk om de får oppmerksomhet :p For min del så har jeg klart og få noen venninder via og være "jovial" eller hva man enn skal kalle det, Jeg driter i om dem er pene og jeg er sikker på meg selv og jeg er realistisk ovenfor meg selv og hva jeg kan få til, ikke tenk på dem som pene når du prater til dem men tenk på dem som "allright`e" personer du kunne tenke deg og bli kjent med. Jeg gir sjeldent komplimenter hvertfall og om jeg gjør det er det på dem som personer og ikke på åssen dem ser ut. Men skal du først gi kompliment ang utseende så få med deg helheten og ikke bare si at hu er pen osv, De gode gamle "Sjarmør" komplimentene liker mange. altså de som dekker hele jenta og ikke bare for eks ansiktet

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Ikke prøv å sett dere inn i huet på jenter, gutter.

Men la meg bare få understreke at alt som gjøres og sies er meningsløst.

De later som om de ikke liker at dere gir dem oppmerksomhet, de later som om de synes de selv er stygge, og de later som om de ikke vil snakke med dere og de later som om de ikke liker dere.

Ett eller annet sted på veien gikk det utrolig galt med kvinnen, og de begynte å late som.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg lurer på dere jenter som er veldig pene, som stråler når dere ut på byen, hva skal til for å kunne få nr deres eller bli kjent med dere? Hvis gutten er kjekk, er det liksom nok? Hvis gutten er kjekk sjekker dere dem opp? Eller må de komme å sjekke dere opp? Jenter som sier de har kjæreste, sitter på fanget hans, etterpå ser du henne alene med ei venninne, du kan ikke se kjæresten hennes, hva er greia? Det var den jenta i går, som så på meg, flere ganger, og når hun kom mot meg, tok hun på armen min som om hun ville dra meg med, jeg dro til danse gulvet, men jeg bestilte en drikke, trengte litt alkohol, for å få super selvtillit, vennene mine prøvde å sjekke de opp, dem slutta å danse gikk til venne gjengen sin. Da jeg gikk for å spørre hva hun heter, sa hun jeg heter ... og dette er typen min . Javel. bitch ..sikkert. ,

Skjønner meg ikke på folk som skal sjekke opp damer/menn på byen (går ut fra at du mener "på byen" som i fylla)....

Lenke til kommentar

Vel en mulighet er at noen jenter i ung alder liker å gi gutta et hint om at de er interessert, for så når de gutta tar kontakt så bare sier de at de har type som er ved siden av som de viser frem for kanskje det at de er stolte av han og så vil de at du skal få en "på tryne" liksom. En annen mulighet er at typen er den drittsekken som sier til dama si at gi han et hint og kom å sett deg her, så ser vi om han kommer bort og da presenterer du meg for han. Dette kanskje fordi de nettopp har blitt sammen, eller de begge har liten selvtillit, eller faktisk de er bare skikkelig tullinger som liker å kødde med andre for å se på trynet ditt hvordan du tar det. Etter at jeg leste det du skrev så kunne jeg se drittsekk motiver... Når en kvinne er sammen med en fyr i ung alder så gjør hun sånne dumme ting, sier ikke at alle gjør det. Men hvis du aldri har vært sammen med en sånn jente som hu, så viser det på at de gjorde det der for drittsekk skyld. Jeg mener ikke noe negativt om deg, men som tenåring så skjer sånne greier fordi noen er klyser og andre er bitch... Man skal bare prøve å forså at selv om du selv ikke har problemer med deg selv mentalt eller noe, så betyr det ikke at andre har det.... Er en mulighet når det gjelde visse personer og når det gjelder tenårings tiden kanskje. Håper denne ga deg svar. ;-)

Takk :) jeg har fått så mange bra tilbakemeldinger, men liker din best, nei men du skjønner man vet at man må bare gå videre og glemmer det neste gang, men i det momentet så er det så kjipt, men kanskje jeg må bare bli vant til å bli avvist, men så tenker man tenk om du blir avvist hele natta, plutselig står det 5-10 jenter rundt deg og du tenker de ler av deg eller noe sånt, seriøst jeg må få bort disse tankene. Hvem bryr seg hva de tenker, jeg gir dem jo oppmerksomhet, alle vil jo få en kunngjøring at andre liker en. Jeg vet ikke om han var typen, virket mer som en venn, fordi hun hang med venninna, hun var fint kledd, mens han var som en taper hvem går ut med en genser ut på byen? hun liksom falt på fanget hans, hun var så drita, jeg blir neste usikker om hun kjente han engang, om han bare spilte med. Men driter i det pff, vil du ikke bli kjent med meg , fine, noen jenter kanskje vil at du prøver hardere, hun var egentlig den eneste jeg sjekka opp den kvelden og en annen dame , som var mer en 10 år eldre enn meg jeg er 21, jeg tulla mye, og spurte hvorfor en sånn pen dame går aleine, hun var liksom ærlig om alt, hun ville ikke ha noe med meg å gjøre den kvelden fordi hun ikke kjente meg sa hun, men at hvis jeg møter henne på byen neste gang så blir det interessant ..jeg tenkte det er en måte å avvise på , men nå så tenker jeg hun hadde jo rett hun kjente ikke meg, kanskje hun ville først snakke med en hel kveld ..hun sa hun går ut fredager, det var lørdag den dagen 17 mai, kanskje bare fordi det var 17 mai ,.. haha men vet ikke . forventer ikke noe, men skal ikke gi opp, jeg må jobbe med selvtilliten og sjarmere jentene mer, få de til å le, jeg pleier ellers å være morsom, men er det er ikke så enkelt å være morsom når de peneste jentene ikke pleier å drikke så mye, det virker som om de enten har 0 % eller 10 % alkohol i seg. Jeg vet ikke med jenter, men med oss gutter tror jeg at de fleste har ikke sånne krav til jenta liksom at hun skal se sånn ut eller sånn, jeg kan liksom se 50 jenter en dag, alle er ulike og alle kunne jeg gått ut med, bare hvis de var spennende. Jeg får vel bare ikke gi opp.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ikke prøv å sett dere inn i huet på jenter, gutter.

Men la meg bare få understreke at alt som gjøres og sies er meningsløst.

De later som om de ikke liker at dere gir dem oppmerksomhet, de later som om de synes de selv er stygge, og de later som om de ikke vil snakke med dere og de later som om de ikke liker dere.

Ett eller annet sted på veien gikk det utrolig galt med kvinnen, og de begynte å late som.

Hva får deg til å tro at ikke også menn later som?
Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at ikke også menn later som?

Jeg vet at menn også later som :)

Men ikke i like stor grad som kvinner. Menn tørr innrømme at de liker oppmerksomheten, viser at de liker den og er ikke nødvendigvis avvisene når de egentlig vil ha kontakt.

Var på byen igår og jeg innså at Ciklide har helt rett.

:grin:

Lenke til kommentar

Slet med sosial angst og mye dritt for ca. 2 år siden, hadde aldri trodd jeg kom til å tørre å si "hei" til en jente. Nå 2 år senere snakker jeg lett med jenter, både når jeg er edru og med alkohol i blodet. Har også hatt 2-3 jenter som har sjekket opp meg i edru tilstand. Ser hverken bra ut, eller er spesiell. Er bare meg selv, og stikker på byen/fest for å ha det morro og for å møte folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...