esk Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg skulle gjerne ha visst hvordan jeg starter et program uten å være innlogget på maskinen. Sikkert ett eller annet sted i registry hvor jeg kan sette det, men vet ikke helt hvor Lenke til kommentar
esk Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 2000 server familie, er vel det samme for alle 2000 maskiner tipper jeg. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Er det ikke bra nok med et logon script? Kanskje det funker å trykke CTRL+ALT+DEL, så får du vel opp Task Manager hvis jeg ikke husker feil...det var vartfall et OS det gikk i...på task manager ligger vel "Run" Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 [HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionRun] Hvis du da ikke mener kjøre program som service I så fall kan du bruke programmet firedaemon for å legge til servicer Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 fikk til å kjøre Excel i oppstarten for et par uker siden, dettte gikk fett, men så mye pes da gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå